øs pøs øs pøs

 

God kveld i regnet…Det regner og regner og regner….Den beste vennen man har denne sommeren er en GOD STOR paraply…Men gikk tur nå i kveld og glemte den helt et øyeblikk. Tenkte at en kveldstur går fint. Blir sikkert ikke regn i kveld å…Men hva skjedde..? Halveis i løypa..styrtet det ned igjen…Heldigvis hettejakke! Tåler regn i håret jeg altså. Men det er ikke sommer-regn om dagen. Det regnet er jo iskaldt! Vel…ut må man flere ganger om dagen allikevel..Får legge ut litt bilder igjen jeg da..Fra Tønsberg.

 

 

Den siste viking blir vel oss det nå! Tåler regn, pytt pytt..

 

 

Det er mye kultur i Tønsberg – det er helt sikkert. Dessverre så fikk jeg ikke sett sånn lenge og tittet overalt. Det var styrtregn og så litt sol..Blir ikke det samme som å gå en deilig sommerdag. Da koser man seg skikkelig og labber avgårde…!

 

 

Fin fin gallionsfigur..

 

 

Teksten er over her. Så her kan du lese deg opp litt!

 

 

En gjeng glade Vikinger 💙 her kan man kjøpe litt smykker, blader og annet. Kjøpte ikke noe jeg. Vet at det blir liggende et “sted” og ikke blir brukt..Moro der og da! Vel, da ble det litt bilder fra Tønsberg. En skikkelig fin sommerby er det! Nå blir det vel å strikke litt…Men dere? Jeg fikk badet 2 ganger i dag. Det var plutselig glimt av sol da jeg var på bygda der jeg kommer fra! Besøkte fetter og kone på hytta også. Det var hyggelig…

 

 

Kos deg med pledd og kakao!

 

 

12 kommentarer
    1. Synd du ikke fikk tatt turen opp til Slottsfjellet i Tønsberg, flott utsiktspunkt over Tønsberg der oppe 🙂
      Fine bilder denne gangen også 🙂
      Ha en fin kveld!, klem 🙂

      1. Tusen takk, på Slottsfjellet har jeg vært flere ganger. Men det var før jeg begynte å blogge. Men har nok noen bilder derfra oss..
        Fin kveld videre til deg…Klem 🙂

    2. Flotte bilder. 😀 Var med i et bryllup for noen år siden, der vielsen foregikk i det største vikingeskipet i Tønsberg. Ei jeg er onkel til som giftet seg med ei jente. Et veldig spesielt bryllup, men kjempekoselig.

    3. kjekt å se du koser deg ,her har vi hatt fullt hus hele uken ,i går var vi på byatur da mannen var på servise med bilen ,besøket vårt reiste hjem og 3 av dem reiste hjem med forkjølelse,krysser fingrane for att vi ikke får det,reiser på ferie på mandag så blir ikke blogg på meg før i august

      1. Prøver å nyte og kose meg…Så synd med forkjølelse da…uff . håper dere ikke må slite med det i disse tider..Har savnet bloggen din. Den er hyggelig å følge med på..Men visste du hadde besøk….Men God Tur og God Ferie…kos dere! Sommerklem fra meg..

    4. Pledd og kakao ja… det er nok tingen! Her er det sol, men veldig mye vind… så – nå sitter jeg inne – etter over tolv timer ute idag…. god klem <3

      1. Oj…Det var mye utetid…Deilig da…Nå er det sofaen her hos meg i hvertfall…Uten pledd…men men får se om jeg hiver det rundt meg. Klem..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg