optimisten sier: snart helg – titter i vinduet mot helgen

God ettermiddag/kveld <3 

 

Bare tre dager å jobbe så er det langhelg. For en herlig tanke! Trist med 1. mai i år da. Skjer jo lite rundt dette arrangementet. Men sånn er det. Det vi tok for gitt i fjor…er forandret. Leve hver dag og i nuet er viktigere enn noen gang. Vi aner jo ikke hva som skjer…videre <3 

 

 

Fant dette motivet i går på turen min her i Fredrikstad. Alltid noe å se!

 

Men det som var poenget her  at helgen kommer fort denne uka. Jeg lever for fri og helg…jeg er ingen streber, streber etter å få helg….hehe 🙂 Det er bare sånn jeg tenker. Jeg elsker å styre meg selv å bare være ute her og der. Det er da jeg lever. Jeg er ingen dame som skravler på kafferommet eller i kantina. Jeg hører for dårlig, så det blir bare pes for meg. For jeg hører ikke hva folk sier rett og slett. Greier fint en til en…<3 Så da har jeg det best her hjemme hvor jeg kan ordne med hus og hage. Men penger trenger jeg. Så da må jo jobbe for dem! Så det det funker ganske greit å jobbe 60 % for da er det ikke så mange pauser å forholde seg til…!

 

 

1. mai 2019

 

 

Dessverre blir det ingen reprise  i 2020!

 

 

Nyt kvelden….akkurat spist middag og nå skal jeg kose meg resten av kvelden…

12 kommentarer
    1. er det slik dere har det 1 mai skjønner jeg att det blir en annen 1 mai i år enn det dere er vant til,vi har aldrig feiret 1 mai på noen vis,sånn sett blir dagen som normalt for vår del :=) godt å kose seg med en ekstra fridag uansett

    2. Veldig opptimistisk da..hehe.. mandag og snart helg 🙂 Vi har holdt oss for oss selv på 1.mai di siste åra..men liker at sammfunnet er mer “oppe å går” enn det er nå uansett.. Jeg stortrivdes med min jobb, men gleda meg alltid til fridager også.. Stilig vindusbilde..og veldig fint bilde av deg<3

      1. Hehe…..må det vettu 🙂
        Tusen takk….bra du trives med å jobbe…Ja, det blir mer og mer åpent etterhvert…Får vi håpe! Men ikke godt å si 🙂

    3. Helg er deilig… ser fram til den! Feirer ikke 1.mai særlig lenger – var mest når jeg spilte i korpset…….! Men det er så mye som er annerledes nå – og det er ikke ok! 🙂

    4. Tøft det vindu-bildet ♥
      Her har ikke 1. mai vært noe jeg har vært med å markere. Tror de siste 15 årene etter jeg ble syk har det betydd mer å bare slappe av denne dagen.
      Ja, leve i nuet, jeg tror mange har fått seg en ordentlig oppvekker nå etter Covid-19 oppsto.
      Nyt all fri, det er vel fortjent ♥ Klem ♥

      1. Tusen takk, vi tok alt for gitt så kom en torsdag i mars. 12. mars….da var ingenting som før…Så viktig å leve i nuet og ikke planlegge for mye. Leve her og nå <3 Skjønner det blir mye styr for deg, jeg liker masse mennesker. Bare jeg slipper å prate så mye. Men å være en i en mengde det liker jeg…Klem.

    5. Skjønner deg godt 🙂 Det kan ikke være lett når du har det på den måten. 🙂 Jeg har jo vært engasjert i 1 mai i mange år. Men nå er det lenge siden.. veldig lenge siden. Og lenge siden det ble markert her på stedet. Men i fjor hadde korene her faktisk en konsert på 1 mai 😀

    6. 1. mai er alltid stort. Større enn 17. mai synes jeg da….Ja, sliter med hørsel. 2 meter fra hverandre er ingen gode samtaler for meg…Veldig trist, men sånn er det da…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg