Oppsummeringen

 

Livets landevei….

 

Neida, jeg skal ikke oppsummere livet i dette innlegget! 

 

Hva skal oppsummeres? Joa, årets bad så langt! 

 

August: Hittil så har jeg tatt 4 bad og måneden er ikke over – så kan sikkert plusse på noen til.

Juli: 15 bad…tja…ganske ok måned, men preget av en mye regn og vind!

Juni: 8 bad, stort sett kaldt hele denne måneden!

Mai: 26 bad – en fin måned for meg…Varmt og deilig dag etter dag etter dag….

April: 1 bad – jeg skulle bare ta det ene badet for å åpne sesongen!

Totalt: 54 bad så langt! 

 

Det er ingen ny pers, det er ikke derfor jeg skriver dette innlegget. Men jeg har rett og slett ikke giddet å sykle ned å ta kveldsbad denne sommeren! Kveldene har ikke vært varme og lune! Da bruker jeg ikke tid på det! Men hadde jeg bodd helt nede ved sjøen – så hadde jeg tatt både morgenbad og kveldsbad vil jeg tro! Da er man mer i pakt med naturen! 

 

Etter dagens første gåtur, så pakket jeg bag og dro på badetur..Tok bilen for jeg skulle over brua og ut på landet! Hadde med mat, kaffe og vann! 

 

 

Strand for dem som ønsker det! 

 

 

Her er på landet, ikke et sted hvor det er overfylt med folk! Heeelt stille og rolig..

 

 

 

Hester er flotte dyr og særlig slik på landet som dette…Tenker lykkelige dyr 🐎

 

 

Skog og mark! Jeg tittet etter sopp også, men da må man gå litt vekk fra selve stien! Det får bli en annen dag! 🍄

 

20 kommentarer
      1. Deilig med et bad.. Synes det kvikker opp kropp og sinn.. 🥰🥰🥰 Du får bade litt i august. Nå er jo badevannet deilig.. 🌞

    1. Du verden så flink du har vært. Har vel bada 10 ganger i år tenker jeg. Hadde håpet på et bad i helgen, men ble syk med 4 dager på sykehuset så derfor må jeg ta det med ro. Men bare jeg blir frisk igjen og varmen er der så frister det med bad ute. Men bada nye mer før var vel uti 15-20 ganger eller mer tenker jeg. Fine bilder så man trenger ikke dra langt før man finner et paradis. Ha en fin dag.

      1. God morgen! Du får ta det pent noen dager til.. Mange fine dager i august også.. Og halve september kan være bra ved sjøen.. God bedring igjen..
        Ja. Takker.. . Fint på landet og veldig veldig stille. Ha en fin dag!

    2. Det har uansett blitt noen bad på deg – og mai var jo fantastisk rett og slett. Det kan bli mange fortsatt 😀 Lag deg en fin fin mandag 🙂

      1. Tusen takk, mai var en perfekt måned for meg – det var sommer da! Slike dager som man vet hva man får fra morgen til kveld!
        Nyt mandagen! Klems…..🩷

    3. Jeg har alltid bodd et stykke fra vann, så jeg har aldri vært noen badenymfe. Deilig å ha kort vei til havet og flere bademuligheter, – flink du som har tatt deg tid til det! 🥰

      1. Skjønner det altså, det blir en vane…Blir som for dem som er vokst opp med fjell…De gløder av å gå i fjellet…
        Jeg er ikke der…Jeg liker sjøen best! Så det blir annerledes..

        Fin trim dette…Sykle og gå og svømme! Viktig med trim i min alder! Ha en fin kveld….🌸

    4. Du er rå med den badinga! Jeg bader ikke i havet her nord. Under 20 grader i havet blir bikkjekaldt for meg. Nå valfarter jeg ferietur, men det er ikke enkelt å velge. Her har jeg stekt meg i sola, var hett med 25 grader for en stakkars nordlending. 😂 Klemsiklem herfra

      1. Deilig å bade….Godt for kropp og sinn…25 gader er da fint? Er du på ferie? Eller skal dere på ferie?
        Ha en fin fin kveld da….I varmen! 🩷 klem…

      1. Takk takk.. Liker å bade.. Føler at man får energi.
        Bra dere koser dere på ferie. Så dere hadde vært i Åsgårdstrand også. Fint der..
        Ha en fin ferie videre 🌞

    5. Wow – det var syyykt mange bad altså! Jeg har 6 bad totalt…… men det er mye til å være meg! Er ikke ferdig enda da – håper på flere varme ettermiddager og helger! Deilig med badesteder uten mye folk – ser vakkert ut der du var! Klem <3

      1. Deilig med bad og du har jo vært ganske flink du. Mange som enda ikke har badet.
        Snakket med flere jeg. Kvelder og helg nå blir bra tenker jeg..Varmt og godt i vannet!
        Klemmer…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg