Oppdatering

I dag hører jeg bedre igjen. Ikke bra da. For jeg er jo skadet! Og har hele livet hatt nedsatt hørsel!

Jeg har hørt vannet i springen sildre…

Dusjen….

Spyling fra toalettet….

Fuglekvitter…

Alt som jeg ikke har hørt 6 dager. Må jo ha vært noe akutt i øregangene. For det har vært uendelig stille mellom øra… Jeg har hørt biler kjøre, men ikke hørt det den kanten det har kommet. Hele hodet har vært hult på en måte…Sånn har det vært 5 -6 dager. Det begynte å slippe taket i går. Migrenen forsvart på kvelden. Sånn dunk dunk i hodet. Det forsvant, men dukket opp på den andre siden av hodet når jeg våknet. Det var mer som en hjelm rundt hodet. Det er jeg jo vant med, for det fører med til min hverdag. Men å våkne slik er ikke godt, pleier mange ganger å komme utover dagen på jobben.

Jeg skulle overhodet ikke jobbet forrige uke. Det skjønner jeg nå. Men ikke lett, når man skal ha ferie og vil at ting skal fungere mens man er borte fra jobben..

Men nå er det på en måte så normalt som mulig for meg….

Så dro til mamma og til Gamlebyen en tur etterpå. Lager et nytt innlegg med bilder derfra tenker jeg 🙂

 

Gullregn, et bilde jeg tok fra en hage her om dagen. Er meget giftig, men vakker…Så blir nok ikke plantet noe særlig mer tenker jeg…Helt greit!

 

BILDER FRA GAMLEBYEN KOMMER I ET ANNET INNLEGG

 

@solliv

 

10 kommentarer
    1. Hoff,, du burde pelle deg til lege når det var sånn .. men enda godt det bedret seg 🙂 Vakkert og giftig, en farlig blanding 🙂 Var det ikke sånne vi lagde plystrepiper” av belgene på ??? hmmmm

      1. God kveld, høres skummelt ut det! med giftige piper. Her laget vi fløyter av Selje. Lege neste gang helt klart, dette var ekkelt…..Og litt langvarig! Fin kveld da…

    2. godt å høre att hørselen er bedre,så hører du noe :=) gullregn liker jeg,det er mange giftige planter,en må bare lære barna å ikke putte slike i munnen ,har lyst på gullregn eg,sådde jo frø og fikk opp et tre,desverre frøs den i fjor ,men har lyst å prøve igjen,slike trær selges på hagesenteret :=) men der koster dei over 1000 kr stykk så kjøpe gjør jeg ikke

      1. Fin plante, som du sier må lære barna at det er farlig. Jeg vokste opp ved sjøen og vi ble lært opp til at det var farlig og at vi måtte ta regler og ikke bade alene eller gå til sjøen alene. Deilig å høre igjen, det var en grusom uke..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg