Ønsker dere en flott kveld

Fredag og snart jul. Henger egentlig etter med alt da. Ikke ajour med en dritt…..Sånn kan det gå ..Men er det så nøye da 🙂 Jul blir det. Styrer ikke så mye lenger jeg..liker best å kose meg jeg. Finne på noe. Være på turer. Spise ute og hygge meg.

Bildet er tatt i Santa Pola i april….Nyt  kvelden og det som er ❤️

Jeg har forresten vært på julekonsert i kveld…Rakk det, men bildene får jeg ikke lastet opp. Mobilbilder i mørket, blir feil oppløsning..julekonserten til Mr. Grønneberg…#tigergutt #julekonsert

4 kommentarer
    1. Smetter innom, men regner med det er alt for sent å si godnatt 😀 Står ikke så mye på her heller 🙂 Men skal da ta noen tak i helga og rett over. Meen,, har jo konsert i kirka i mårra.. og søndag skal vi på tur.. og manda…. Nei nå holder det 😛 Nyt helga,, og gjør som ei jeg kjenner. Hun hengte pepperkakeformene som pynt i kjøkkenvinduet, og kjøpte en boks på Rema 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg