Ole Dole og Doffen

God kveld…Dagene går. Jeg liker jo ikke at dagene går jeg da. Jeg venter aldri på neste dag. Neste uke. Neste helg. Jeg er ikke sånn. Jeg lever i nuet. Dagen blir til som den kommer. Må jo jobbe da, men etter det så følger jeg bare min egen vilje og tid. Styrer bare meg selv….

 

 

En pust i bakken nå. Jeg skal etterhvert trampe en tur. Først jobb. Så hage og hus og så turgåing. Og ferdig med alt det så er jaggu meg kvelden igjen. Vil jo ikke det da. Vil jo at dagen skal vare. Men blir trøtt. Våkner tidlig og tidlig trøtt 🙂

Titter du på bildet så ser du Ole Dole Doffen. Skikkelig søte. Så dem på turen i går. Lata seg litt 🙂 Følte kanskje frihet! 

Det er slik jeg elsker også, frihet. Være seg selv. Bestemme over meg selv! 

Jeg føler meg rik, ikke på penger men TID

6 kommentarer
    1. Ja, tiden går veldig fort. Jeg venter heller ikke på neste dag. Unntatt de dagene jeg er veldig dårlig. Da kan jeg lengte etter dager som er bedre 🙂
      Fine små krabater den gjengen der på bildet 🙂

    2. Ja det er nok viktig..og du er heldig som klarer å se det sånn..Jeg tenker alltid fremover..og det er jo så dumt…ting blir ikke alltid som man tror! og jeg er super flink til å ta sorger på forskudd…Skulle vært mer som deg..ta en dag av gangen og nyte den…for hva venter jeg på? Nyt kvelden og nyt uken!

      1. Tusen takk, jeg synes det er kjekt. Lev i den dagen du er og gjør det beste ut av den. Prøv da vel. Trene deg litt. Ikke noe å vente på. Lev nå! Her i dag. Nyt kvelden….Lev!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg