Og hjemme ventet

 

God kveld folkens 🎄

 

Det er jo fortsett jul/romjul og mat må man ha! 

 

Jeg har vært på jobb i dag jeg, stod opp 0515 og gikk herfra litt før 0630 og på jobb klokka 0800 som førstemann i dag! Ikke ofte, nede hos oss er folk tidlig på farta. Hektisk bedrift og mye å gjøre! Men i dag altså..etter gåturen på 1,5 time! 🛷 Masse snø og jeg vasset i snø hele veien…Det har snødd i natt og det snødde bra da jeg gikk hjemmefra! 

 

🌸

 

Hjemme fra jobb litt før kl. 1700..Gikk hjem også..Så da har har jeg fått nok mosjon i dag følte jeg..Og hjemme ventet mat, gårdsplassen var måket, bilen var ren for snø og det var fyr i ovnen..🔥

 

Deilig middag og jeg ble så glad! Fisk….mmmm!

 

18 kommentarer
    1. Mye snø nå for tiden. Når man vandrer i snøen bør man ha med seg tørre sokker. Har erfart det selv. Ikke noe skigåing her før neste år. Ikke alle busser går nå om dagen men slik er det. Siste fredagen i året, blir hjemme nyttårsaften men hva jeg skal spise veit jeg ikke anda. Ha en fin dag.

      1. God morgen, ja nå er det mer snø i Fredrikstad enn på fjellet. Beste skiføret på 13 år.
        Jeg liker best å gå.
        Dette året har løpt av gårde…Tiden flyr.
        Ønsker deg en fin fredag, den siste som du sier dette året.

    2. Så kos at gårdsplassen var ryddet for snø og middag klar til du kom. Fisk er god mat det. Vi hadde boknet fisk med bacon til her om dagen.Nydelig. Blir pinnekjøtt nyttårsaften. Er ikke kommet mye snø her, men glatt har det vært. God helg og godt nyttår. Klem herfra.

      1. Tusen takk, ja ble så utrolig glad etter en slitsom dag på jobb med begynnende årsoppgjør.
        Mye gåing i dyp snø.
        Så da når man nærmer seg heimen og man ser dette og i det man går inn i heimen så lukter det mat…Så deilig.
        Juleklem fra meg til deg Eva <3

      1. Tusen takk, det var stor glede og jeg var sliten. Utrolig masse å gjøre på jobben.
        Med å få unna masse jobb. Det var en stor haug. Månedsoppgjør…og det.
        Maten var nydelig. Klems 🙂

    3. Åh, den middagen så god ut! 😋 Godt å komme hjem til varmt hus og middag etter en lang arbeidsdag! 🥰 Fortsatt god romjul til deg! 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg