og dette handlet jeg i dag

 

Storhandel…hehe 🙂 Handlet litt melk, yoghurt, tomater, appelsiner, kylling-middager, brie, knekkebrød..

 

 

Liker godt denne kyllingen her. Den er stekt og krydret og bare til å blande i salaten. Men jeg steker den alltid her hjemme også jeg. Så blir litt lun kyllingsalat!

 

 

Nuggets er veldig godt! Bare til å varme 12 minutter i stekeovnen på ca. 200 grader. 

 

 

Så da ble dette middagen i dag. Dip ble enkel, bare litt rømme som jeg blandet med litt saft fra en sitron og pepper. Middagen ble god den. Ble mett. En sånn pakke er til 2-3 middager. 

 

 

Kjøpte meg roser også. 15 stk. i pakken. Var på tilbud, når man er medlem i Coop. Kosta 59,90. Ikke så dyrt det så det unnet jeg meg. De nellikene jeg kjøpte sist til 19,90. Det var på Europris da. Stod fine i hele 3 uker. Spennede å se hvor lenge de rosene står. Ikke kokt dem. Bare skjært i dem. For at de skal trekke vann. Helst bør stilkene kokes i 10 sekunder også. Gjorde ikke det jeg…:-)

 

Et menneske med svært lite indre landskap kan ikke tilgi. Tilgivelse krever en viss romslighet.

14 kommentarer
    1. god morgen.Så tenkte vi litt likt,vi tømmer jo fryseboks,men i går etter att jeg hadde vært hos fysioterapauten handlet jeg også litt til helgen,og en kyllingfile fristet :=) men den er rå og skal bli en kyllingryte da med kokosmelk ,og salat er bare deilig uansett da ,ha en fin dag

      1. God formiddag. Kylling smaker alltid synes jeg. Bruker det mye jeg. Spiser ikke så mye kjøtt. Men liker best kylling og fisk. Kyllinggryte er veldig godt og smakfullt.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg