obs….det er jo mandag

 

Obs obs, klokka er innstilt i hodet her hos meg. Våkna litt over 0630. Lå et kvarter til så stod jeg opp. Jeg har jo ferie, så bør ikke hoppe ut av senga egentlig. Håper dagen er bedre enn i går. I går synes jeg det var kjedelige vær! vi håper på sol, men akkurat det tror jeg ikke skjer! Så blir vel å gå flere turer i regn idag også! Ikke så gøy…Det er koseligere å ha med sekk med mat og drikke og være på tur flere timer. Ikke bare gå for å gå. Men ut må man hver dag..Så får vi se hva dagen bringer. Dra frem støvsuger i idag også tenker jeg. Kjøre en tur ut til mamma og se hva hun trenger av mat! Jeg trenger en del. Jeg har ikke vært i butikken siden 22. desember – ny rekord…haha…

 

Men du jeg stikker innom om litt igjen…Ønsker deg en fin morgen med kaffe/te – kos deg! 

 

Selv jula har mandager…

10 kommentarer

Siste innlegg