Nye muligheter på blogg

God morgen fine folk

 

 

Det er en liten test på gang. Nå kan vi endre bloggen vår, ved å tilpasse forskjellige design. Så da må man jo teste ut litt. Om hvem jeg liker best. Så prøver meg i dag med en ny type. Vet ikke om denne blir favoritt. Så kanskje jeg tester ut en annen neste innlegg. Som sagt man må bli fortrolig med designet. Gå på utseende og tema du å da vel…

Bildet er fra Kristiansand. Sønn min og jeg dro til et sted som heter Vollevannet. En flott innsjø et kvarter med buss fra Kristiansand. Skal lage et eget innlegg om denne turen tenker jeg. Innsjøen var jo helt magisk..

 

P.S. – jeg endret tilbake, ble ikke helt fortrolig med de noen av de andre. 5 nye å sjekke ut..

 

Kos deg med dagen da….Været er fint ser det ut som!

 

 

 

10 kommentarer
    1. Jeg forsøkte meg jeg også tidligere i dag på de nye designene, men føler jeg liker best dette som vi har hatt til nå 🙂
      Kanskje kikker jeg igjen på det en gang senere, men foreløpig beholder jeg det som jeg er vant til.
      Her er været regnfullt, med kraftige byger. Så skal man ut i solglimtene, må man være lynrask 🙂
      Fine kvelden til deg ♥ Klem

      1. Tusen takk, jeg valgte frem og tilbake jeg å. Men synes det å kommentere var litt vanskelig. Vil jo ikke gjøre det vanskelig for mine lesere. Her har vært topp vær i hele dag…Deilig. Holdt på i hagen og klippet gress og litt busker. Det gror og gror. Snart på hell nå vel…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg