nye innkjøp

 

God ettermiddag! Enten vi vil eller ikke så kommer høsten og vinteren stormende! Det blir mer innevær og innesysler. Selv om jeg er ute hver dag – så blir det flere timer innendørs enn på sommeren. Da er jeg ikke inne! Holder jo på ute nå også. Jobber med hus og hage og går turene mine og sykler hvis været er ok! Meeen det blir å være inne på kveldene…Så da må man prøve å gjøre det litt hyggelig inne. Tenne lys og kjøpe blomster og grønne planter! 

 

Jeg dro innom og handlet litt i en blomsterbutikk – Mestergrønn. Kjøpte 2 grønnplanter og en ny gul krukke! Den som du ser utendørs her. Bare for å ta bilde…så inn igjen. En slags bregnetype! 

 

 

Tror dette var en kaffeplante! Mestergrønn hadde ikke veldig stort utvalg på grønne planter. Ble litt skuffa jeg. Men helt greie disse! 2 grønne planter for 100. Og den gule potta kosta også 100.- 

 

 

Denne her (Ildtopp) kjøpte jeg på Extra. Kosta 29,90 mener jeg. Så da ble det litt nytt i heimen. Men skal handle litt mer etterhvert. For det er glissent her inne etter sommeren…Har jo bare vært ute! Og de plantene jeg har vinduet fra før er nesten brent opp! Så da får man shoppe litt! Koselig det da. Pynte litt i hus og heim her jeg sitter! <3 Pusler litt med bloggen, leser litt og nå blir det også litt TV på kveldene og strikking. Finne litt ro i sjelen og kose seg litt…

 

Mandag igjen! Men snart historie…Men du kos deg! 

 

 

 

18 kommentarer
    1. Koselig med noen nye planter! Idag har jeg kjøpt lyng til krukkene på verandaen….! Tenkte jeg skulle kjøpe noen nye grønne planter til å ha inne etterhvert også. Har et gavekort på MesterGrønn som jeg må bruke opp! Luksus….. klemmer <3

      1. Tusen takk, Så stas med gavekort da! Moro….handle i vei! Mange fine potter der også. Avskårne er kanskje billigere mot helgen! 🙂 God natt og klem…

    2. Så flott det ble 😀 Gjør seg fort med noen nye grønnplanter. 😀 Her er ganske fullt for tiden,,, men en vinter vil nok sette sine spor 😀

      1. Tusen takk — gjorde seg med litt pynt med levende planter og blomster. Dere er jo flinke og har masse fine planter å stelle med inne 🙂 Har jo sett sommer-vasken av dem vettu…Skal kjøpe mer for det gjorde noe med meg..Litt liv her inne og koselig ble det.

    3. Så fine blomster da. Tror jammen den bregna blir kaldt aspargesbregne. Den ligner i hvertfall den min mamma har hatt. Hun hadde den til og med i sin brudebukett sammen med nellik for 70 år siden. Den er så yndig og vakker den bregnen. Lykke til med vanningen. Klemsiklem 🙂

      1. Nummen så artig da. Den er virkelige yndig og sammen med nellik så vakkert. Jeg elsker jo nelliker og denne bregna sammen…sukk så vakkert. Klemmer..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg