NYDELI

 

God mandag!

 

Det blogges om mat hele uka. Jeg liker best å spise ute..De dagene jeg har mulighet..Lager jo litt hjemme også, men går mest i salater her hos meg og kylling og fisk.

 

Lager ikke så mye mat selv på denne årstida! Så på torsdag åpnet et nytt spisested her i byen. Det så riktig så fint ut! Det er de samme som eier Norges beste wienerbrød og Slippen og Køl..Slippen er kåret til Norges beste fiskerestaurant. 

 

Alt de tar i blir til GULL

 

Jeg er veldig glad i steder som ikke ligger ved promenaden, synes det kan bli litt vel mye ståk der en sommerdag! NYDELIG – ja stedet ser flott og nydelig ut. Og det ligger i enden av gågata i Fredrikstad. Det skal være et lunsjsted på dagtid og enkle små retter og vin på kveldstid. Dette blir supert. Gleder meg til å sette meg ned her..på kvelden..Og kanskje stikke innom på dagtid når jeg har fri, de dagene jeg jobber får jeg det ikke til, da jeg jobber mot Gamlebyen og 3-4 kilometer utover der.  Elsker nye steder i byen.

I ❤️ FREDRIKSTAD 

 

Hva med deg? Bruker du byen og steder rundt deg…?

 

 

8 kommentarer
    1. Det er ikke mye å velge i mellom spisesteder her. Men selv om det er flere spisesteder kommer jeg ikke til å benytte dem for jeg liker best å spise mat hjemme:)
      Når jeg er på Filippinene gjør jeg det for det er alltid nye smak å utforske:)

      1. Skjønner deg altså, for du/dere lager så herlig mat hjemme hos dere og hos venner.
        Jeg hadde gjort det samme, som deg. Spist hjemme i Norge og ute når du er i hjemlandet.

    2. Det ser koselig ut! Klart du må teste det! 🙂 Jeg er nok ikke så mye ute og spiser her i byen – men er ofte på kafe iallfall når jeg er ute og farter! Jeg spiser jo så mye middag på jobb 5 måneder av året, så jeg har rett og slett begynt å elske å lage middag hjemme (selv nå om sommern)! Klemmer <3

      1. Så flink du har blitt. Det er gøy å lage mat hjemme. Liker det godt. Men gidder ikke lage gryter og supper på
        denne årstiden.
        Men jeg liker også by og folk og ønsker å bruke byen og da prøver jeg å spise ute flere ganger i uka.
        Stedet var fint synes jeg.
        Skjønner deg, da er det godt å være hjemmet og spise hjemmelagd mat, klemmer..

      1. Ikke sant, du bruker byen litt i hvert fall.
        Jeg prøver å være flink til å spise litt ute. Enklere med en person vet du.
        Koster å handle inn også.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg