Ny pers vil jeg tro

 

Men Adam var ikke så lenge i paradis, ei heller Solliv. Men går helt greit…

 

17. plass og 887 sidevisninger, det er nye rekord på trafikk egentlig! Veldig gøy, det har vært to dager nå som jeg har hatt flere hundre innom før kl, 0800 og da stiger man litt i gradene! I går hadde jeg 16. plass og 700 sidevisninger. To veldig artig dager, men jeg greier ikke å holde meg der, allerede i dag så jeg antallet besøkende var dalende! 🥰

 

Men det går sakte men sikkert oppover og det er det jeg jobber for, etterhvert kanskje man kan stabilisere seg litt blant topp 20, for det er faktisk moro og man ser resultater for all tiden man er på blogg!

 

Alt som hører med, ut og ta bilder, dra på turer, lage innlegg, lese kommentarer, svare på kommentarer..Lese hos andre etc…, kommentere hos andre, sjekke svar på kommentarer man legger igjen hos andre! TING TAR TID! Men synes det er koselig hobby, ikke alltid man rekker å være på hele tida..men sånn er det jo…De dagene jeg jobber, blir det lite tid til blogg – i hvertfall å følge opp andre! 

 

TAKK TAKK – TIL DERE SOM STIKKER INNOM!

 

32 kommentarer

Siste innlegg