ny mandag ny uke

 

God ettermiddag! <3 Da er det mandag og denne dagen nærmer seg kvelden. Helgen blåste nesten bort, men sånn er det. Får gjort lite med det. Brukte mange timer her hjemme i går på å rydde i bokhyller. Slike ting man ikke rekker 🙂 Men jeg må bli streng med meg selv heretter. Kjøpe litt mindre med bøker..

Elsker å titte i bokhandel. Så går man der da og surrer rundt og plutselig står man der med en bok man bare må kjøpe. Det må jeg ikke nå egentlig. For jeg har masse bøker å lese på her hjemme. Før leste jeg 2 bøker i uka. Men det var før bloggen. Nå rekker man ikke alt lenger. Men det dukket opp reklame på Mammut i postkassa i dag. Flere fine bøker, men jeg skal være streng! Men kanskje jeg kjøpe meg en strikke/hekle-bok på salget. Selv om jeg ikke rekker å strikke alt jeg vil heller.

Så koser jeg masse med å se modellene og bildene i boka. For det er avkobling for meg å sitte her hjemme på kvelden, ble i noen bøker. Høre på radio. Det er en måte å roe meg ned på. For jeg trenger absolutt å sitte ned litt og koble av <3 Snakkes senere, nå skal jeg koke poteter og mens poteter koker så titter jeg litt på Mammut-salget….hehe 🙂 P.S. Jeg gikk tur i går også, men det var ufyselig vær! Her finner du forresten salget, sjekk linken HER 

 

Det er umulig å ha for mye moro.

10 kommentarer
    1. Ingen som har krepert av å ha det gøy, ikke som jeg vet om 😀 Men nå vet ikke jeg alt heller.. sånn er det bare. Håper vinden har lagt seg inn fjorden. Her er det en smule drittvær med variert nedbør. Men man får ta det man får 😀 Ha en fin mandags kveld, med eller uten en bok 🙂 Klem

    2. Ja, tenk mandag, ny uke og nye muligheter 🙂 Gleder meg til denne uker, for på onsdag reiser jeg til Oslo.

      Torsdag 13.02.2020 skal jeg på premiere på musikalen Chess med Karoline Krüger 🙂 Gleder meg kjempemasse 🙂

      Blir i Oslo til søndag 16.02.2019 🙂

      Ønsker deg en kjempefin mandag, og ei kjempefin og god uke <3 🙂

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

      1. Bra du har noen da. For koselig å ha litt bøker i heimen. Synes jeg da, men jeg har jo veldig god plass. Men alltid greit å rydde litt.

    3. har noen bøker jeg også,men ikke mange lesebøker,her er det meste kokebøker ,strikkebøker ,hagebøker og litt diverse om tiden som var ,koslig å bare slappe av og bla i bøker ja :=)og ja du trenger å roen ned litt du også .I dag ble det strikkekafe på meg ,første gang siden november,var koslig,satt på med naboen :=)

      1. Så koselig. Mat og strikk har jeg også. Og mange andre typer. Før hadde jeg dilla på å lese krim. Så ble mye av det slaget. Men liker en god roman. Bra du var på strikk da, koselig. Kjekt med snille naboer.

      1. Tusen takk, det hoper seg opp vet du…:) Så nå tar jeg en runde innvendig! Liker å ha masse bøker. Er glad i det rett og slett.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg