ny “lysestake”

 

Da har jeg tent litt lys her i heimen! Mye ut og inn for å måke! Ser over en gang til ute før jeg legger meg! Slitsomt. En planke jeg har funnet på stranda. Drivved – ferdig pussa etter et omgang på sjøen! Lekker liten godbit! Du finner det du også..Akkurat nå mye snø og is da, men etterhvert så får du gå på skattejakt ved sjøen! 

 

 

Fikk 3 av disse her her til jul – utrolig fine! kan stå og skinne for seg selv eller 3 i sammen. Jeg har hatt disse her på bordet i stua. 

 

Men så kom jeg på en glup ide – jeg kan jo la de gå planken! Kjempeflott! Aldri vært glad i lysfat. Tar for stor plass og jeg liker best å tenne telys egentlig! 

 

 

Dagens salat, grønn salat hadde jeg ikke, men fant mye godt i kjøleskapet til torsdags-salaten! Smakte bra og med varme ostesmørbrød (rundstykker) til!

 

 

Snart er det vår – enn så lenge så er det nok å pusle med her inne! Kos deg da…

16 kommentarer

Siste innlegg