ny kalender

 

God kvelden! 

 

I dag kjøpte jeg meg ny kalender. Lisa Aisato sin kalender for 2021. Bare helt fantastiske bilder! Jeg fikk kjøpt denne gjennom en kollega, men hun har nettbutikk og du får ta en titt der også hvis du har lyst til å handle! Du finner den her: Lisa sin nettbutikk Den heter ikke det altså. Men klikk innpå så kommer du til dama! Jeg skal kjøpe meg den siste boka også, men den shopper jeg på bokhandelen! 

 

 

Med så mange fine og vakre tegninger så må 2021 bli magisk! Tenker jeg ❤️

 

 

 

Mer enn noen gang trenger vi noe vakkert å se på!

 

 

8 kommentarer
    1. Hun er bare så fantastisk til å tegne og formidle til oss. Jeg kjøpte Solvokteren og har kost meg masse allerede. Nyt dine bilder og jeg skal nyte boka! Klemsiklem:)

      1. Ja nå kan vi nyte altså…Så mange vakre bilder så jeg blir helt satt ut! Solvokteren blir med hjem når jeg kommer meg til byen en dag! Klemzzzzz…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg