ny fridag – solliv jubler

 

God morgen!

 

Ny fridag! så deilig….bare til å nyte max! Så akkurat nærmeste naboen kjørte på jobb og da ble jeg enda mer glad! Ikke uvenner altså, men bor på felt og man er friere når man er ute i hagen når dem ikke er hjemme! Kan stå med baken rett ut og gå i kjole uten at man bør tenke på om man er blek på bena….hehe..Jeg liker frihet……..overalt! Skulle egentlig bodd for meg selv laaangt fra folk, hehe… Men der kommer hytta inn – etterhvert! 

 

Men jeg har fri og solen skinner! Så bare til å starte dagen her…tenker at jeg lager meg litt eggerøre og henter gressløk fra hagen i dag! Mmmm, så godt da! Kos deg med dagen, det er fredag – helg – fri – ❤️ LYKKE.

 

F R I H E T

14 kommentarer
    1. Skal jobbe halv dag i dag så blir det lang fri etter det:)
      Har plan å kose mye. Kanskje tur på ettermiddag. Her er det skyet akkurat nå.
      Nettopp spist hjemmelaget kyllingsalat på brødskiven min. Og nå jeg skal på jobb. Kos deg med fridagen:)

    2. Kjempegodt med fri da, og da blir det jo langhelg også 😊 Man trenger slike helger.

      Var ute og gikk meg en tur for ikke så lenge siden. Solen har kommet frem, og det er varmere i lufta 😊

      Ønsker deg en kjempefin fredag, og ei kjempefin og god helg ❤😊

      Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

      1. Det er virkelig deilig. Fint å være på tur/gå tur nå! Fin temp. Behagelig gå ute i skogen eller
        ved sjøen. Det er bare så fint. Klem til deg <3

    3. Så deilig at du har hatt fri idag – jeg har jobba, men tåler tydeligvis lite av det nå… for jeg blir så stressa……….. nå skal jeg kule loppa iallfall! Klemmer 🙂

      1. Stress er ikke bra. Det vokser innpå deg og sånn. Vet alt om det, har vært utbrent minst
        2 ganger. Jeg har kommet dit nå at jeg ikke kan stresse med noe!
        Da går det bra. Men ikke styre så mye og gjøre alt det andre kan gjøre. Må følge mitt
        eget tempo…Ro ned litt i helgen. God klem og gode tanker.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg