ny dame

 

God ettermiddag til dere! Det har skura og gått med det meste i denne korona-tiden. Blir som så med alt! For man mister seg selv litt og blir lei det meste! Jeg tenkte at i sommer gadd jeg ikke styre med frisør eller noe! Bare lot alt gro – både grått hår og brunt hår og til slutt turte jeg knapt gå i postkassa uten å sette håret vekk med en strikk…hehe…Blitt pjuskete og håret var bleket naturlig etter en lang sommer med bad og sol! Bader jo hver dag nesten…I dag også har jeg badet! Det er så deilig å plaske rundt i sjøen og vannet er fantstisk enda..håper det holder til julenissen kommer! 

 

 

Ny dame! Takk snille friserdama mi – du ordner alltid. Verdens beste og koseligste frisør altså! Ny farge..litt lysere enn jeg pleier! Så da er det vel straks noe mat her – gått i ett i hele dag også! For jeg måtte jo legge inn et bad også etter at jeg hadde vært på sykehuset. Skal skrive litt om det besøket i et annet innlegg! Kanskje…Ikke så interessant for dere – men driver og jobber med hørselgreiene. Har det ikke så greit akkurat..Men skriver mer om det! 

 

Dro rett fra badestranda til frisøren i stad. Eneste jeg rakk å ordne med var å ta deodorant under ermene…hehe!

 

 

Nyt ettermiddagen da…

14 kommentarer
    1. Skikkelig fint..både du og håret.. flott glans i det ! Har bestilt frisørtime til tordag jeg..må jo klippe ca hver sjette uke for å holde det kort 🙂 Har ikke bada på noen dager nå..men blir vel en dukkert igjen snart 🙂 Isj ..ikke hyggelig med hørsellproblemene dine..men fint du skriver om det 🙂 Klem <3

      1. Tusen takk snille deg. Deilig å freset opp håret…Nå er bare alt det andre igjen…:) deilig med bad, merker energien kommer etter et bad i sjøen. Det er deilig..Ja er skikkelig tråkig altså….Klem.

    2. Så fin du var på håret nå 🙂 Godt å få farget litt og stelt litt 🙂 Man føler seg litt “fjong” med en gang 🙂 Ha en fin kveld Solliv 🙂

    3. deilig å få stelt håret,du ble fin no,fin er du uansett er ikke det hi hi ,men en liten ekstra puff gjør seg :=) bade ,brrrr jeg har tatt i bruk ull jeg,er virkelig ikke varmt hos oss nå annet enn når sola skinner

      1. Tusen takk så hyggelig sagt…Kaldt her også på morgen og kveld – men midt på dagen er det bare deilig…Da er det skikkelig sommer!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg