ny dag

HEI

 

 

God morgen og ny soloppgang. Det er flott. Best å komme seg opp opp morgenen og få med seg dagen. I helga da jeg har fri så står jeg også tidlig opp. Flyr ikke oppe og surrer med ting så tidlig. Men nyter kaffe her i senga eller i en stol. Deilig. Synes hele dagen har gått fra meg hvis jeg skulle våkne kl. 0900 for eks..Det kan jo hende hvis har vært på en Oslotur dagen før. Da kommer man jo sent hjem. Og sover litt dårligere. 

 

Mange synes det er så koselig på kveldene. Da er jeg forsynt på en måte og ønsker bare komme i gang med en ny dag.  At folk er oppe til midnatt og utover skjønner jeg ikke meg på. Hva gjør man da, setter vel ikke akkurat en bolledeig eller …Men fort gjort å snu døgnet litt. Hvis man kan og vil…

 

Morgenfugl?

 

 

6 kommentarer
    1. Jeg VAR,, når jeg jobba var jeg sjelden oppe senere enn klokka 5, både helg og ukedager 🙂 Nå har jeg blitt fullstendig ødelagt, og glidd mere inn i madammen sin døgnrytme,, sukk..

    2. Jepp, så absolutt morgenfugl… og like trøtt om kvelden som deg…. i morra er det opp 05.45 for å trene før jobb! Da er jeg såååå glad etterpå! – hele resten av dagen! Klem 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg