Ny dag

 

God morgen – ny dag! Bilde fra Oslo, bygg som speiler seg i en annet bygning.  Sånt liker Solliv – artig å få øye på! 

 

Klokka og jeg er fremdeles ikke venner  det tar tid å komme i gjenge med denne timen som ble borte. Så greier ikke forholde meg til det..Jeg kan ikke fra dag en til en annen plutselig stå opp 0430 altså ny tid 0530…Selv ikke jeg som morgenfugl greier det! Da er jeg helt ødelagt hele dagen! Hvorfor så tidlig? Jo jeg går jo til jobben og bruker 1 1/2 time på dette, men for å overleve hverdagen så må jeg bare kutte ut gåinga til jobb! Den tiden må jeg heller bruke til å sove på! Så går det seg til tenker jeg……

 

 

Håper det blir en fin dag, med sol og med mening! og jeg tenker har du ikke noe godt å si til andre mennesker – så ti heller stille! Ikke vær falsk, men da er faktisk stillhet bedre! 

 

Lillelørdag (det er også en svensk podkast).

18 kommentarer
      1. Tusen takk, god ettermiddag til deg…:-)
        Går opp og ned og er jo gøy! 🙂 Men rekker ikke blogge så mye på dagtid når jeg er på jobb vettu…
        Klem… 🙂

      1. Tusen takk, for meg er søvn veldig viktig..
        Jeg med min hørselskade må ha dette i orden, hvis ikke fungerer jeg ikke…

        Da hører jeg ingenting på en måte, for alt jeg hører må jeg ha full konsentrasjon på..
        og det makter man ikke hvis man er ute av balanse.

    1. Heldige vi som kan sove til vi våkner, og kroppen stiller seg inn sakte med sikkert. 😉 Du må nok sove litt lenger noen dager for å få rettet opp. 😉 fine bilder! Ha en fin dag. Klem <3

      1. Tusen takk -dette tar moen dager og jeg sliter alltid med denne timen..
        Ja, jeg må ha vekkerklokka på gammel tid for at det ikke skal bli feil i hovet mitt..
        Men da rekker jeg ikke gå…Men til uka har det vel ordnet seg..tenker jeg 🙂
        klem ti deg..

      1. Tusen takk, likte dette motivet på veggen der..
        Ja, tenke litt…
        Og man bør være naturlig…ikke legge tykt på av smisk for å bli likt selv i hvertfall.
        Klem..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg