noen padler på en lørdagskveld

 

God aften <3 Jeg tuslet en liten tur til byen nå i kveld. Bare for å få noen skritt. Og titte litt. Det er jo litt koselig det da. Plutselig var det noe i elva som fanget min interesse. Ei dame som var ute padlet i mørket. Litt spesielt i den strømmen synes jeg. Men henne om det. 

 

 

Det ble mørke bilder. Det var jo mørkt og jeg tenkte ikke på å sette på natt-stillingen. Bare ville ta bilde av padleren. Så det fikk jeg. “Den svarte dame”….<3 Folk driver med mye forskjellig altså. 

 

 

Her tok jeg rett og slett bilder i en gate her på Kråkerøy. Dette er de leilighetene ved elva. Men bare gata bak. Ikke en vinkel jeg har tatt bilder i før. Så det var jo litt annerledes da…:-) Ikke så spennende. Men det var litt fint lys, men kom ikke frem på bildet! Rosa skyer er jo fint. Mange fine skyer nå i januar, bare man titter litt rundt seg! Nå er det kvelden igjen. Skal slappe av litt med T-We. Pratet med en nabo nede i veien om denne fiberen. Var ikke så fornøyd han. Men hele poenget er jo å sette seg ned å bruke mulighetene. Gjør du ikke det så stopper det jo opp da…Ta det i bruk og sette seg inn i det som er nytt! Hvis ikke er du tilbake til gamletralten 🙂 

 

God kveld!

8 kommentarer
      1. Tusen takk. Stri strøm er det i denne elva og i mørket da….på dette lille brettet. Men visste sikkert hva hun gjorde. Er nok ingen amatør…:)

    1. Koselig aftentyr og fine bilder. 🙂 Dame på rek i elva på brett til og med.. litt merkelig var det 🙂 Men som du sier.. folk har så mye for seg 🙂 Ha en vakker kveld ,,og en ting.. ikke ut på brett i elva altså 😀

      1. Tusen takk….Brett på elva i strømmen. Der er ikke akkurat meg altså…Men en deilig sommerdag ved sjøen. Da hadde det vært artig med et brett og padle litt…Men ho hadde god driv, så kunne sikkert sakene sine….God kveld 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg