noen flere bilder fra Isegran

 

God kveld…Jeg er virkelig glad vi har T-We i disse dager. Vi må være hjemme….ikke fly ute, eller besøke folk. Kan gå turer da. Jeg gjør det jeg og koser meg med det. Men beina må hvile også..Jeg kan ikke bare gå og gå og gå..Selv ikke jeg…

 

Bilder fra Isegran. Bare knipsa litt her og der <3 Det er sånn jeg gjør! 

 

 

Det er vår <3

 

 

Krokus i lange baner!

 

 

Det er mengder..

 

 

Det ble litt bildeblogg i kveld også! Jeg elsker bilder..i alle varianter. Bare ikke av meg selv…hehe…Fikk du med det innlegget fra i går? Hvis ikke: Se her: Mange bilder fra Isegran/blomster Fint å se..Du får ha en fin fin kveld. Jeg er på jobb igjen etter ferie. Så da er det vel snart på tide å hoppe i bingen…

 

Vi er alle i samme båt…

 

 

12 kommentarer

Siste innlegg