frisk luft er aldri feil – heller ikke i disse tider (mange bilder fra blomstringen)

 

Jeg har jo ferie og ut på tur må jeg. Men er du i karantene så sier Erna at frisk luft er helt greit, bare du holder avstand til folk. Var ikke så mange folk ute i dag. Mange har hjemmekontor og da er det ikke greit kanskje å gå turer i timesvis <3 

 

 

Veldig fint på Isegran i dag. Den lille øya utenfor Kråkerøy.

 

 

<3 lilla er min farge…

 

 

Krokusen er som viruset – overalt!

 

 

Meget vakkert og man blir helt satt ut!

 

 

Der skulle du ha vøri …

 

 

På det vakreste.

 

 

I dag er dette mine venner. Vi blir jo litt ensomme om dagen. Så rett og slett greit å skaffe nye venner som man kan krype tett på <3

 

 

Viktig å bruke synet å se og se og se! 

 

 

Nystekt varm kanelsnurr fra mitt eget kjøkken. Lunken..For i det jeg tok ut baksten så var det rett på tur og jeg angrer ikke! 

 

Håper du likte bildene fra krokusblomstringen på Isegran. En blå mandag ble lilla.

18 kommentarer

Siste innlegg