Noen bilder fra Vigelandsparken

 

Klokka var vel sånn 18:30 før jeg rakk å komme meg ut i finværet. Det var faktisk en av de bedre dagene denne sommeren. Så gikk rundt og tok noen bilder og slappet av litt på noen krakker og slikt. Før jeg gikk ganske målrettet og hurtig nedover Bogstadveien, Slottet og nedover Carl Johan og mot togstasjonen..Hvor jeg kjøpte en pølse og duret inn på toget. Rakk 2110 toget til Fredrikstad.

 

Så handlet ingen ting til meg selv eller så så mye annet – det var en jobbedag i Oslo..privat jobb altså. Så deler noen bilder med dere fra Vigelandsparken.. Jeg tok flere bilder enn dette, men dette synes jeg holder. Jeg er ikke så fan av så mange bilder i et innlegg…Men nok til å fange opp stemningen..

 

Men det blir flere turer, det er utover nå det er deilig i Oslo. Egentlig. Og man kan benytte seg av teater og andre gjøremål, spise ute kan man heldigvis gjøre mange måneder til i Oslo. Er det kaldt så finnes det varmelamper de fleste steder. Savner Oslo-turer – det har vært lite av det i sommer..Men har trua på september og oktober – de leverer nok bra dager! 🥰 Får vi håpe..

 

Oslo er en fin by 🦋

 

12 kommentarer

Siste innlegg