Noe så fine

 

Når man titter i butikker og ser om det er noe som roper på meg..Ikke så ofte lenger, før ropte alt som var. Nå har jeg egentlig nok av alt..så blir mer kresen. Masse ting som roper nå også, men det er som regel dyrt veldig dyrt, hehe…Ikke disse sokkene da, de velta ikke lasset! Jeg samler ikke på ugler, men fargen rosa er jeg glad i..Og toppluer liker jeg! Så smeltet litt jeg..

 

 

Søtt motiv og dette kan man jo faktisk strikke selv på en genser. Tegne opp på et ruteark 🙂 Hvis man har ånden og lyst tenker jeg. Hvis man strikker noe mønster og syr inn resten..

 

 

Gikk forbi Lorry i går, og joda…Rudolf er klar til julebordsesongen <3 Innmari søt altså..Hva er det med rød neser og røde luer, man kommer i stemning i hvert fall! Og det er sikkert hele poenget..

 

Tida gikk fra meg i dag også, kjørte ut til mamma og da går alle disse timene…som jeg trodde jeg hadde til rådighet! <3 Men fikk gått meg en lang tur først da..I morgen skal jeg ut og spise med noen damer…Det blir hyggelig <3 Håper du har hatt en fin dag med mening…

 

Nyt kvelden og det som er…Og hvis du lurte på hvor middagen min var fra i dag så var det Los Tacos…Spiste her hjemme og ingen bilder av dette måltidet..Hev innpå, det også julebrus <3 

 

Klem herfra Kråkerøy

16 kommentarer
    1. hehehe julebrus venter jeg med til jul 😀 Men nå skinner det i rødt og hvitt og gult (gule lys) og pynt og mat …. det skinner av jul flere og flere steder…. og sånn er det med handelsstanden og juleborda osv… vi kommer liksom ikke unna…
      De uglesokkene var mega-koselige!
      Klem og gode ønsker for mandagen og den nye uka 🙂

      1. Hehe, julebrus må jeg ha nå på denne tiden…Drikker jo sjelden brus, kan gå mange måneder mellom et glass.
        Men noen flasker julebrus utover nå, det liker jeg..
        Sokkene var så søte <3 de ropte på meg helt klart…
        Jula kom fort i butikkene i år synes jeg, kos deg med dagen…klem..

    2. Så fine sokker! De både kan man og må man kjøpe mange av, – slites fort ut synes jeg. Mamma’n din setter sikkert pris på besøk, – viktig mens man ennå har de.❤️ Det begynner å bli jul i butikkene her også, ihvertfall hos Europris, Rusta o.l. Koselig, selv om de kunne ha venta litt. Gleder meg til advents- og juletiden, og tenning av utelys rundtomkring.

      1. Veldig jul på Rusta kjørte innom der i dag, men kjøpte bare en badematte.
        Greide å styre unna julevarer..litt tidlig enda.
        Sokkene var så fine og man ble glad av motivet..Og sokker må man ha utover nå, tykke og tynne..
        Ha en fin kveld… 🙂

    3. Koselige sokker med søtt motiv 🙂 Blir vel mer og mer julestemning i butikker og på spisesteder i di neste ukene… Har gått forbi Lorry mange ganger..men aldri vært inne der.. Da håper jeg kveldens spising i sosialt lag blir /blei en hyggelig opplevelse… klem <3

      1. Tusen takk ble hyggelig i dag..
        Lorry er koselig, du får ta med mannen en dag..Ikke så mye trafikk på tidlig kveld..
        Men i helga stapp fullt..Så er nok for mye mas vil jeg tro.
        Julestemning kommer man i mer og mer ut i november tenker jeg. Det er jo en koselig tid.
        Klem <3

    4. Ugler roper ikke, skjønner du. 🙈 Neida, erter. 🤗 Men det er et faktum ar Handelsnæringa ruster opp mot Julehandel. Men tida går fort. 🤗

      1. Ugler roper ikke (hehe) …helt klart og ropte ikke på meg heller.
        Men det var noe med nisselua! 🙂
        Ja, de skal jo selge mest mulig så skjønner jo den…Men vi kan ikke ta med alt hjem her enda…hehe…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg