Neste Sommer

 

Sommer – det er sommer nå! 

 

Jeg liker sommer, det å være ute. Gå turer til sjøen og ta med badetøy og brødskiver og vann og aviser og kaffe. Ja, det er sommer for meg! Sommer her på øya..

 

Har landet nå etter festivalen vi hadde her i helgen..Så deilig å ha kort vei, rusle ned og rusle hjem, Ikke avhengig av transport med buss eller taxi..Topp, mindre slitsomt da altså. Noen hadde med en vogn og hadde med huset sitt på festival og bare parkerte der det passet dem. I en avstikker med flere veier hit og dit..Jaja, de skulle vel høre på Neste sommer  de også..Men alt som er enkelt er mer IDYLL synes i hvert fall jeg..Ikke gjøre så mye ut av ting. Være den man er, leve et enkelt liv..Oppleve og nyte. Det er et flott liv…

 

Noen har egen parkering også! Og jeg måtte jo gå inn på siden også, haha…Det var plutselig en god kamerat av meg. Men da fikk han jo litt fremoverlent snakk her også… 🥰

 

10 kommentarer
      1. Må prøve å nyte alle dager og henge med på livet, men viktig å gjøre det enkelt..
        Ikke styre så mye tenker jeg..Eller tenke ting i stykker 🙂 klem kommer her.

    1. Har du sett NESTE SOMMER på tv? Den spilles inn i Hvitsten. DET er jo en plass du burde dra, går busser ned dit fra Vestby stasjon 🙂

      1. Følger ikke den serien. Men har skrevet i reiseboka mi for en stund tilbake.
        At det blir besøk på Ramme gård en dag ja. Veldig flott.
        Fint i Hvitsten, har vær der mye når ungene var små.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg