Ned i spagaten

 

God kveld dere! 

 

Det er høst og det er færre blomster å ta bilder av! Og de som er, er ganske så lave på bakkenivå! 

 

På turen i dag så fant jeg de bittesmå blåklokkene! Det er vel stort sett de som finnes i grøftekanten nå, sammen med søpla! Hvor kommer all søpla fra? Det har jeg jo vær inne på før! 

 

Det holder ikke med å bøye overkroppen, nå må man rett og slett ned i spagaten for at motivet skal bli klart! Kanskje ikke sidespagat da, sånn rett ut med beina! Men jeg vil tro frontspagat! Altså den ene foten er foran kroppen og den andre bak! Slik at kroppen er rett over bakken! 🩷

 

Ingen bilder av det akkurat og ble heller ikke foto av denne blåklokka! 💙 Tenker at denne turninga for andre ta seg av! Jeg fikk turen min og som dere vet så ble det tanker om at høsten er godt i gang! Enten vi vil eller ikke! 🍁 Masse kos og hygge blir det – hvis man går inn for det! 

 

Ha en flotters fin kveld! 

 

10 kommentarer
    1. Hehe, nå var det som jeg så deg for meg i en merkelig spagat, og det burde du tatt bilde av tenker jeg 🙂 Nei, det er ikke like enkelt å få tatt nærbilder av ting lenger…merker det når jeg skal opp igjen etterpå…haha 🙂 Nydelige blomster!

      1. Hehe ja….nei, er nok ikke meg med min kropp….Men det ene beinet frem går et stykke! Men så skal man opp igjen også! Og blåklokkene er så fryktelig langt nede! Og legge seg på magen på stien ved Kråkerøyveien gjør jeg bare ikke! Da hadde vel bilene stoppet og trodd det var noe alvorlig! Så går med knebøy et stykke men ikke helt ned! Og vi skal opp igjen! Haha………Tar på vet du! Tusen takk og klemmer herfra! 🩷

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg