Naturen og vi tegnet litt

 

I det jeg stoppet bilen her hjemme, begynte naturen å tegne med sine pensler på himmelen! Så utrolig vakkert, elsker slikt jeg og januar kommer ofte med slike avslutninger på dagen! Jeg hadde vært hos mamma,  var der på fredag og handlet – men mamma var jo på dagsenteret. Så tok meg en ny tur i dag, ryddet bort jula der i huset også, og etterpå så tegnet vi litt! 🥰

 

Mamma har mange slike bøker og hun fikk denne til jul, hun har ikke tegnet så mye i den enda, men kanskje hun får mer lyst nå! Dagene må jo fylles og før var det mer kryssord og slikt også…men nå er det TV som er kosen vi jeg tro! Hun har også blader og aviser, virker ikke som hun kjeder seg så mye! Vi barna er jo der titt og ofte og hjemmesykepleien sånn 3-4 ganger daglig! Det må jo bare gå så lenge det går tenker jeg..

 

 

 

Jeg sier det jeg alltid sier – jeg elsker FARGER 💚

 

 

I dag er en perfekt dag… – for å si positive ting til meg selv om meg selv.

14 kommentarer
    1. Glad i fargebøkene mine, selv om jeg er voksen 😃. Du skal ikke se bort fra at moren din har det helt fint ! Pleier si at noen ganger ser det ut til at jeg ikke gjør noe – men gosj så travelt det er i hodet mitt 😄

      1. Tusen takk, tror det mye rart i mamma sitt hode også! Men det er av eldre ting da.
        Men hun prater og prater og er i godt humør! Fargelegge er koselig 🧡
        Ønsker deg en fin kveld..

    2. Du er flink og så fint å lese om dine turer til mamma. Savner de. Det var en stor del av vårt liv i mange år. 🤗 Du farger dagen på mange måter. 🤗

      1. Koselig det, hadde en slik bok jeg. Men ga bort til mamma for flere år siden.
        Men det går fint å kjøpe seg en ny og nye farger! Artig og avslappende…Klem..

    3. Det å fargelegge er en av mine store hobbier. Da forsvinner jeg helt inn i meg selv, og kan sitte i timesvis. Det finne de rette fargene kan noen ganger være en utfordring, men så givende 🥰

      1. Du elsker det og jeg liker å se slike innlegg som du lager når du fargelegger. Se koselig ut med alle fargene og bøkene du har 💙🌺🌸

      1. Tusen takk, prøver å følge så lenge man har dem i live! 🥰
        Ja, jeg husker godt det med din mor og gravsteinen dere kjørte langt for å finne!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg