Når jeg stenger en dør….

Hei på dere,

Lille julaften i dag. Jeg skal ikke handle i byen. Gavene var ferdig i november…..

Jeg er et menneske som kanskje er litt naiv. Jeg tenker og tror godt om de fleste. Men det er masse mennsker der ute som ikke er som meg….Men jeg skal ikke komme inn på detaljer her nå. Nå er det snart jul og vi skal kose oss. Slappe av litt og samles. Litt godt dette.

Jeg dveler ikke lenge ved tråkige ting, dette hadde gjort meg GAL. Jeg er bare ikke skrudd sammen slik. Hele meg er vel optimistisk av natur og ei dame som er glad. …veldig glad og fornøyd. Jeg trenger aldri mye av noe. Små ting, en badetur. Kaffekoppen på morgenen. Ei fin bok. Peisvarme. Tur i skogen med….

Så mitt triks er alltid,

Stenger du en dør, så åpne opp en flaske Champagne…Behøver ikke være så dyrt en gang….litt bobler bare…

Jeg stikker innom etterpå igjen, fortelle hvordan det gikk med Hællæ Terje….

N.B.(bildet er fra arkivet, ikke nytt i dag nei…..)

12 kommentarer
    1. Fine varierte innlegg og mange fine tanker hos deg i dag 🙂 Best å ikke bruke så mye krefter på folk som ikke er så “hyggelige”.. jeg også er jo veldig glad i di små koselige tinga :)) Deilig kake, kaffe eller noen bobler er fine ting ..selv om det sjelden blir bobler på meg..men ganske ofte kafè-besøk da 🙂 Klem <3

    2. Tusen takk, mennesker som tapper deg for energi. Er ikke noe greit. …så da går man videre..
      Små ting er de beste. Elsker det. Det er jo det som er hele greia med livet tenker jeg. Nyte hver dag, små gleder og også de store. Men de kommer sjelden, men kommer. Bobler er jeg fan av….smaker alltid. Klemmer og fin kveld.

    3. nei vi må porsjonere ut energien på mennesker som vil en vel :=) bobler liker jeg ikke,men kaken såg god ut :=) hællæ Terje ,nå ble jeg litt nyskjerrige på hvem det er

      1. Tusen takk, kaka ble god…sånn kamuflasjekake, som man må trylle litt med. Falt litt sammen under steking tror jeg. Viktig å bruke tida si på gode mennesker.

        Jeg lagde et innlegg i går.

    4. Du er en flott person på alle måter 😊. Humor og Ironi er god ballaster å ha. Vær seg selv og se det negative i kvitøyet og kast det bak deg. Sender masse gode tanker og en god klem ❤

      1. Tusen takk, ting ble ikke som jeg trodde ……for å si det sånn…gikk så galt som det kan gå.
        Men nytt år og nye muligheter etterhvert…

    5. Det er ikke alltid ting går som vi tror. Bra du klarer å finne positive ting, og lukke døra. Livet er for kort til å la andre ta energi og krefter.
      Ønsker deg en god og koselig jul! Juleklemmer fra meg <3

    6. Det er en veldig god egenskap å kunne stenge negative ting og personer bak seg. Ikke alltid like enkelt, men veldig godt når man fixer det. Nå har kvelden kommet her og jeg er ferdig for i dag, så skal jeg slappe av. Ha en fin kveld 😊

      1. Tusen takk, hyggelig sagt. Ja, jeg fikser slikt. Stille og rolig her nå. Skal sette på tv snart…og kose meg…:-) ønsker deg en hyggelig kveld.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg