Nå som sommeren er over

 

God ettermiddag der du er…Jeg har vært på jobb. Gått tur og middagen lagde seg sjøl mens jeg gikk tur. Det ble suppelapskaus. Kjempegodt. Med kjøttdeig, poteter, gulrot og purre! Så nå er det litt blogg. Lese og skrive.. 

 

Håper dagen har vært fin. Kjenner at ryggen er litt vond. Sitter litt gærent noen ganger. Men går seg til 🙂 I går ble det vinterdekk på bilen og mens jeg ventet så leste jeg et bilblad. Er vel toppen på bilen det bladet skriver om tenker jeg. For det andre med silikon er vel ikke hot lenger! 🙂 Hvem vil ha noe mere tungt å dra på der lissom. Enda mer vondt i ryggen. Nei, vi lar det flate ut….

 

Ha en fin dag videre…..:)

 

Klem Solliv….

10 kommentarer
    1. Det er kjempegodt å gå en tur. I går gikk jeg på tredemølle istedet for å gå ute, for det blåste slik, men i dag gikk jeg tur ute. Det var en kjempefin og god temperatur 🙂

      Huff, så kjedelig at ryggen er vond. Mannen min sliter med ryggen sin, og jeg ser at han har det vondt ja.

      Ønsker deg en kjempefin onsdag <3 🙂

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

      1. Ikke sant, og overskriften fenga i bladet den…Og sikkert digg biler….Men jeg spurte ikke vettu …hehe:)Tror du har svart på det spørsmålet i andre innlegg her eller der….

    2. Blei kyllingfillet til middag her i dag..men veldig glad i suppelapskaus også 🙂 Klarer meg med di puppane jeg har ..selv om di ikke er av det største slaget..hehe.. Kos deg med kvelden <3

    3. Alltid deilig å gå, veit du, hihi…. jaså, så det var et bilblad – tok den etterhvert! Og du – tusen takk for premien! Den var suuuper! Klemmer <3

      1. Deilig å gå….bra for det meste…Så hyggelig at premien kom frem. Ting tar tid. Postet på lørdag formiddag…Posten er ikke som før….

    4. ikke godt med vond rygg,jeg har slitt jeg også,men fikk hjelp med fysioterapauten i dag,den slynga er bare så utrolig god for ryggen :=) ,nei silikon trenger vi ikke ,iallefall ikke vi med normale bryster,er vel forskjelligt der også,men bare for å få store ,så er det unødvendig drass ja

      1. Hjelper å gå seg til…Ja 🙂 skjønner at folk gjør det med sykdom og sånn. Men bare for at de skal blir større og større – ser jeg ikke noe poeng i.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg