Nå skal jeg snart stelle litt med føttene mine

Hei og fin kveld.

Jeg går jo masse turer hele tiden. Så går hardt utover føttene. Tenkte jeg skulle ta en balje med grønnsåpevann og la beina hvile der litt. Det blir mye trasking. Helt klart.

Tur ble det i dag også. Fant maaaaaange Blåveis. Plukket ikke. Jeg tenker at hvis jeg har lyst på Blåveis i hagen så kan kjøpe meg en plante på et hagesenter. Neida jeg bare synes det er vakkert å se på…

Gikk lang tur utover holmene her på Kråkerøy. Deilig med luft. Etterpå slo jeg på Nyhetskanalen da jeg kom hjem  og tårene rant da skipet kom inn til kaia i Molde. Fantastisk ❤️ Etterpå der besøkte jeg mamma en tur. Koselig det. Innimellom det spiste jeg litt middag. Dagen gikk litt fort. Ryddet litt i et skap og donerte litt til Fretex. Men jeg må rydde mer. Litt fullt i skapet. Enda jeg nesten aldri shopper. Handla myyye mer tidligere. Orker ikke kjøpe så mye greier lenger. Men kjøpte meg 2 bukser på Elleville dager på fredag. Skriver litt om det senere i et annet innlegg.

Så da titter jeg litt innom hos dere etterpå. Nå skal føttene bades og stelles….Nyyyyyt kvelden venner….❤️

#Fotbad

12 kommentarer
    1. nydelige blåveis,dei er nok vakrest der dei står i naturen ja :=) og fotbad er deilig,det trengs en gang i blandt for oss alle .
      Godt også å rydde litt,det gjør jeg også innimellom,fretex får nytte godt av det meste ,dei gjør en god jobb som hjelper mange

      1. Det var.virkelig deilig med et fotbad.
        Greit å la andre få nytte av det som bare tar opp plass… Og en god sak er det 😀God morgen.

    2. ja tenk at nå er blåveisen kommet hos deg 😀 Nydelig!

      Føttene må stelles – og jeg må si jeg ikke er så flink til det……………… men det er kjempeviktig 🙂

      God mandag!

    3. Blåveisen er vakker. Ser ut til at det har blitt litt mer av den igjen. Var vel nesten borte noen år. 🙂
      Gjorde nok godt med et fotbad tenker jeg. Tar det innimellom jeg også. 😉

      1. Tusen takk.. Deilig med fotpleie.
        Her er den fredet noen steder. Det vil si ikke tråkke og ikke gå inn der den befinner seg. Jeg måtte bare ta bilder fra veikanten. Det er.bedre nå tror jeg. For noen år siden tømte folk skogen og tok med både rot og blomst hjem.. Ikke bra.

    4. Har silkemyke føtter du nå da 🙂 Er så koselig med vårblomstene..og Blåveisen er min favoritt 🙂 Godt å få vekk det en ikke bruker i skapene..mine er litt for fulle og rotete..har jo 32 langbukser..hehe.. 🙂 Ønsker deg en fin kveld <3

      1. Deilig med fotpleie..
        Ja mye rot her enda også. Må rydde mer..
        Men du bør kjøpe deg et bukseskap…hehe…
        Titter innom hos deg nå 😀🌷

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg