nå også med garn

Reklame | Multitrend

En av mine favoritter når det gjelder nettbutikker!

 

 

Bildet over er mitt eget – ikke noe med Multitrend å gjøre! Bare måtte legge ved et bilde..  🙂 Tok et fra arkivet som vanlig..

 

Jeg elsker å titte i “butikkvinduene” til denne butikken. Butikken som jeg forteller om er Multitrend, en perfekt nettbutikk. Har det meste til både seg selv og andre. Masse flott til gaver også! Jeg har ikke noe samarbeid med denne nettbutikken. Men merker det likevel med reklame slik at ikke innlegget forsvinner fra forsiden.  Nå har de også GARN, jeg elsker garn..liker å titte på det og se farger og muligheter. Noe av garnet her inne har jeg hørt om før og vet det er bra. Mye er ukjent for meg, men det virker som det er helt topp kvalitet. 

Sjekk litt om det her:   GARN 

 

Alltid litt gøy å lese seg opp litt og ta en titt. Det er jo ikke alltid man må kjøpe kjøpe – men alltid vakkert å se på synes jeg. Blir som andre mennesker elsker å gå inn på sider som selger klær. Klær er ikke jeg sååå opptatt av. Vel, jeg liker å shoppe litt. Men akkurat det liker jeg å prøve i butikken og kjenne på kvalitet og stoffer. Jeg er ikke den typen som shopper klær fordi jeg kjeder meg ….. og henger på nettet as…

 

N.B….En liten pause her nå…Så benytter anledningen til å lage et innlegg!

 

 

GARN ER LITT SOM VED – KAN BENYTTES FLERE GANGER…

12 kommentarer
    1. Jeg prøver å bruke restegarn og jeg kommer aldri i mål når jeg hekler eller strikker som en skilpadde:)
      Og det er tusen andre ting å gjøre i tillegg:)

      1. Ja, smart altså….det burde jeg også gjøre! Jeg har ikke strikket siden før påske. Tatt en pause 🙂
        Ikke sant – nok å gjøre…derfor så glede å bare ta en titt!

    2. Jeg har store mengder garn. 😱 Kjøper som oftest nytt når jeg starter på ett nytt prosjekt. Og det blir alltid rester. Har i perioder gitt litt til en barnehage.
      Holder på med ett teppe i Domino strikk av bare rester.
      Det finnes veldig mye fint garn altså.

      1. Høres koselig ut med det teppe da. Jeg ga bort over 3 kg garn etter jul til dagsenteret der mamma går!
        Store mengder jeg å – så derfor elsker jeg å kikke på garn og farger! Lage ideer i hodet mitt..

    3. alltid hyggelig å se nye garnkvaliteter og her var det mye fint , hadde vi fått pakkene hjem slik som før hadde det vært enklere å bestille ,det får vi ikke lengre ,nå blir noen pakker levert på Grodås og noen i Volda jeg vet aldrig hvor før jeg får hentemelding ,det blir tungvint så jeg handler når jeg er ute og reiser eller på lokalbutikken i Volda .

      1. Det er det helt klart, mye fint synes jeg..Blir kanskje for tungvindt dette ja. Denne butikken har noe som heter levering “helt hjem” – tror det sendes da med postbudet. Vet ikke om det fungerer på bygda der du bor..
        Hver gang jeg har bestilt fra denne butikken så dukker varene opp i postkassa mi..:)

      1. Det blir mye garn og jeg har masse og gitt bort masse. Men strikker jo ikke så mye, men elsker å titte på garn..rart det der…
        Får vel ta meg sammen og strikke litt snart….har hatt en pause! Litt deilig 🙂 Fineste kvelden til deg. Klem.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg