Nå har vi muligheten dere!

 

Det er VÅR!

 

Like ved sentrum her på Kråkerøy så har vi fått nytt utstyr, slik som man kan trene utendørs og er gratis – masse fint. Mange forskjellige apparater, nå vet ikke jeg navnet på alle – men sykkel er blant disse! Nå har ikke jeg satt meg inn i disse her, men ser ut som app man kan laster ned også, slik at man vet hvordan apparatene bør brukes! Så nå er det bare å ta disse i bruk en dag og det er jo helt perfekt!

 

 

Det er jo en del slikt utstyr rundt omkring i Fredrikstad, men dette var jo et skritt videre synes jeg. Ikke sett det på dette nivået før! Og så deilig for ting som er utendørs, trene inne i saler er lissom ikke meg altså…Her kan jeg gå/sykle hjemmefra, trene i apparatene og spurte hjem! Bort med kalkuner og frem med sprett tenker jeg! 

 

 

Flott tiltak rett og slett! Håper og tror det blir mange sprekinger her på øya! 

 

 

Trene armer og bein og og rygg og lår! Dette blir bra – hei hvor det går – det er vår!!!

 

 

Opp med pusten og inn med magen så er vi i gang…

 

Kjenne at man lever er aldri feil!

19 kommentarer

Siste innlegg