nå er det helg

 

God morgen! Endelig lørdag og fri…hehe…

 

Nyttår passer så fint denne ganger. Fra helligdager til helg 🙂 Er det noe jeg liker så er det det! Ha fri og kose seg og gå turer! Leve livet… Kose seg leeeeenge med kaffe og gå en tur tidlig på formiddagen og så ny kaffe! Er fornøyd med meg selv jeg. Skritt-mengden min gikk opp i desember, hele 11 % fra november. Det er hyggelig! Kan ikke klage på det, enda vi hadde det møkkaværet hele desember! Og nå er det januar og i går faktisk et glimt av blå himmel en liten stund. Vidunderlig vakkert…

 

Og jeg tar frem inspirasjons-kalenderen  2021 og ser hva jeg finner:

 

 

Sterke mennesker dytter ikke andre ned. De løfter dem opp!

12 kommentarer
    1. God morgen .Ny dag og jeg likte også att heligdagen gikk over i helg så fikk jeg ha mannen hjemme litt lengre :=) skal ut og gå jeg også i dag ,mannen skal vede og kanskje jeg hjelper ham litt :=) våknet til et lite snødryss ute såpass att landskapet er kvitt i dag ,men dagen blir nok fin ja

      1. Deilig altså. Da ble det mer hygge og fri for mannen i huset og deg! Dere får kose dere med ved og tur! God morgen og en fin dag videre 🙂

    2. God morgen 🙂

      Her er det litt hvitt ute… spørs om det holder seg slik da…. Men tur ut blir det før kveldsvakt 😀

      God helg!

    3. Veldig glad i helger og ferier i disse dager 😀 Nå skal jeg ut å gå snart, og en liten kaffe med venninne. Det blir bra. To hele dager med fri ligger fortsatt foran oss. Og blir ikke så verst å begynne på jobb igjen heller 🙂 Jeg har en morsom oppgave som venter 🙂

    4. Kjempeherlig med helg ja 🙂

      Jeg har kommet meg i gang med trening igjen, og tatt styrketreningsøktene mine hjemme med strikk og manualer. Har også fått slappet av og ladet batteriene til hverdagen som kommer etter jul.

      Ønsker deg en kjempefin lørdag <3 🙂

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

    5. Jeg har elska mine 10 fridager – bare morgendagen igjen! Med god tid om morran, kaffe og strikketøy – gå en tur – være på skautur…. jeg vil meeeeer….. 🙂 klem

      1. Jeg også, har vært så deilig med en lang sammenhengende ferie! Gå turer og lage mat og kose seg! Vi trengte det nå! Herlig med kaffe og strikk – det er nydelig start på dagen! God klem..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg