Nå er de sammen

 

Jeg var ute på bygda på fredag for å titte litt rundt på stedet der jeg vokste opp! Grunneier 

 

Det var en fin fin ettermiddag/kveld og jeg ble rolig inne i meg! 

 

Etterpå kjørte jeg til kirken der mamma og pappa er gravlagt. Mamma sin begravelse var 18. september 18. september 2025 En vakker dag med masse fine folk! Tiden går videre og jeg er opp og ned på en måte. Det føles trist! Men mamma hadde ikke et godt liv på slutten, så bra hun fikk slippe. Best for henne! Selv om vi vil beholde våre foreldre lengst mulig…

 

HVIL I FRED PAPPA OG MAMMA 

 

 

Finne roen – det var godt! <3 

 

16 kommentarer

    1. Noen ganger er det best når de får slippe, selv om det er tøft for oss som er igjen.
      Mamma var jo på sykehjem den siste tiden hun levde. De siste månedene der var ikke noe liv. I det minste ikke et verdig liv.

      1. Hun fikk slippe. Trist og rart, men livet var ikke greit for henne lenger.
        Sykdommen hadde spist henne opp og livet var veldig redusert. Sånn var det. Trist med din mamma også <3

    2. Ja, vil gjerne ha de så lenge som mulig, men ikke for en hver pris. Når de ikke lenger har det så bra, er det best de får slippe ❤️ Men vondt er det. Sender varme tanker din vei ❤️

      1. Veldig vondt er det jo, men hun hadde det ikke greit den siste tiden. Synes synd på henne og sykdommen.
        Trist for oss som er igjen. Tusen takk for omtanken <3 varmer.

      1. De er sammen og det er godt å se. Hun har det bedre sammen der med pappa.
        Veldig trist og det kommer og går, tankene er der hele tiden <3

    3. Godt når man ser dem sånn sammen igjen på en støtte. Nei, ofte er det vi som er igjen som har det verst. Ikke de som fikk slippe. God klem <3

      1. Tusen takk, ja synes det var fint at støtten hadde kommet opp. Det ble fint.
        Skal pynte med roser og lys en dag jeg kjører ut.
        Mamma hadde det ikke greit der nede spå hjemmet på slutten. Det var trist å se.
        Hun har det bedre der hun er nå <3

    4. Godt når navnet har kommet på plass og ser de sammen igjen ❤️ Hun fikk et langt liv, og da er det på en måte lettere, – slipper sorgen over at de ikke fikk leve lenger. Likevel er det tungt å miste de, for savnet er der resten av livet. Nå er det snart allehelgensdag, og da er det fint å tenne lys. Alle som har mistet noen siste året blir også invitert til gudstjenesten.

      1. Veldig kjekt å se at stenen var på plass nå. Synes det ble fint.
        Nå kan de hvile etter et langt liv, begge mine foreldre ble nesten 90 år. Bra alder det.
        De levde sundt og enkelt. Aldri noe ekstra, bare vanlig liv med rutiner og jobb. Aldri alkohol. De drakk melk, kaffe og hjemmelagd saft.
        Hjemmelagd mat hver dag. Mamma var flink på kjøkkenet.
        Nei, det visste jeg ikke. Da håper jeg å gå i kirken den kvelden. Fin dag til deg <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg