Nå begynner jeg å kjenne det på gikta

 

Skal ikke klage altså. Men regn og fugtig vær det gir vondter her og der! Sånn har jeg alltid hatt det. Pluss at man kanskje er litt mer stillesittende enn ellers også! Det en drar det andre med seg. Blitt turer på meg, men det begrenser seg litt da! Ting stopper seg selv. Beste er å gå i skogen på mykt underlag og litt varierte løyper. Hard asfalt er ikke det best for rygg og kropp! 

 

Har puslet etter lista mi i dag jeg. Veldig bra, hvis ikke ikke hadde jeg blitt trøtt og doven tror jeg. Og da liker jeg meg ikke selv! Liker å holde på med noe, ute eller inne! Men det er morsommere å jobbe ute altså! I morgen må jeg se noen folk, merker at jeg har vært for mye i mitt eget selskap. Det er bra det, men ikke fra morgen til kveld! Må være litt variert. 

 

 

Men det er mye som skjer blant folk nå. Noen er på ferie og mens andre er rammet av sykdom. Flere jeg kjenner faktisk. Gode tanker! Ble bare et lite innlegg før jeg skal titte på TV og Symesterskapet. Det er et artig konsept. Skulle ønske det ble laget et Strikkemesterskap også! Hadde vært kult…Se hva folk fikk strikket på ganske kort tid! Noen er jo lynkjappe med disse pinnene sine! Ikke meg…..

 

God kveld!

14 kommentarer
    1. jeg ser på tv att det flommer i gatene i Oslo ,er det slik hod dere også ,trasigt når det blir så mye regn over flere dager,og jeg skjønner også att du må treffe folk ,det trenger vi alle :=) kos deg med symesterskapet

      1. Mye regn her også! Merker ikke det her øverst jeg bor. Men har sett fra andre steder rundt her.
        Folk sliter. Ja, kjedelig å bare tusle rundt veggene her. Liker folk jeg!
        Skulle vært i Oslo, men det var bare å glemme.

    2. Du ordner og fikser! – og koser deg! Det været her kan bli litt for mye av det gode…. men – noen turer har det blitt idag, både på asfalt og grus…. og så har jeg strikka og rydda litt! Klemmer <3

    3. Jeg klarer ikke hente tråden direkte med strikkepinnen, så da må jeg ta tråden «manuelt» rundt pinnen, og da tar det et år å strikke et skjerf, og når det er ferdig er jeg lei fargen, så det gidder jeg ikke. Før hadde jeg mange som strikket lester ig skjerf til meg, men de tider er slutt. Som barn fikk jeg alltid lester i julegave, da ville jeg ikke ha dem, nå vil jeg ha, men får ingen. Livet er veldig ironisk noen ganger. Flott bilde av alleen, kos deg videre i kveld, så prekas vi neste uke 😜

      1. Hehe, de sokkene til jul fra en tante var aldri populært. Men nå har man ingen tante som strikker sokker til meg.
        Sånn er livet. Rart det der.
        Tusen takk og ja vi prekæs utover neste uke også! God kveld! Kos dere.

    4. Strikkemesterskap…. joda… men symaskinen suser avgårde…
      da måtte det være strikkemaskin-mesterskap 😀
      Jeg strikker jo, men fyker ikke avgårde… så det hadde ikke blitt så mange cm pr episode for å si det slik 😀 Men så har du de som nesten strikker en genser eller noe på en dag… så et hadde nok gått 😀

    5. God morgen. Ja…
      Må klippe litt da. Kan ikke se pinne for pinne.. Gjesp.
      Men det er noen racere der ute altså.
      Så det er mulig å lage et slikt program tenker jeg 👍😀 men litt annen setting.

    6. Symesterskapet er ett artig konsept.
      Jeg syr en del selv, så det er artig og følge med. I mange år har jeg mest sydd lappesøm. Nå har jeg kasta meg på å sy barnetøy i Jersey. Skikkelig artig.
      Fint vær på Nordmøre idag også.
      Fin dag til deg.

      1. Høres ut som du er dreven i søm. Jeg kan ikke sy, men elsker dette programmet.
        Hadde vært morsomt å lære seg litt en dag. Bra været holder, fint her i dag også sånn uten regn.
        Temperaturen er fin.
        Ønsker deg en en flott kveld på Nordmøre! <3 Klem.

    7. Kjenner det på gikta for det regner godt nå. Var 16 grader her i dag. Akk ja. Symesterskapet har jeg sett litt på, men sy kan jeg ikke. Min datter sydde barneklær til sin datter. Kjoler har ho sydd, babytøy og hun er hekta. Lærte teknikken av ei bok, og kasta seg uti det. Den vesten din ble veldig flott! Kos deg med håndarbeid enten om du hekler eller strikker. Klem

      1. Ja, man merker det godt på gikta på slike dager! Kan ikke sy jeg heller, men liker programmet.
        Smart da – lære å sy ut i fra en bok. Herlig!
        Tusen takk, likte vesten godt jeg! Blir brukt utover denne. Fin kveld videre og klem.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg