mye styr på privaten

 

God fredag! Det føles fint, i går ble det en lang dag. Men sånn er det innimellom. Men det gikk greit! <3 

 

Så ble det bare til at jeg leste litt blogger og svarte på noen kommentarer her hjemme på kvelden! Rakk ikke mer, begynne å produsere innlegg trenger man ikke stresse med. Blogg er bare en hobby, men det er gøy når man stiger litt oppover. Og jeg falt ikke helt sammen uten innlegg heller. Plass nr. 35 uten å produsere et eneste innlegg, betyr vel at jeg begynner å samle meg noen gode trofaste lesere! Det er veldig koselig og hyggelig! 

 

 

Nye bilder merker jeg fremdeles – hvis jeg husker det. Dere leste jo Stjæl ikke andres bilder – din drittsekk! og det gjorde noe med meg og mine tanker rundt bildene vi deler. Dessverre vært busy hele uka og har ikke fått forsket noe mer på dette og hvordan jeg skal jobbe med bildene mine heretter. Liker rett og slett ikke finne mine bilder andre steder på nettet enn her hos meg! Bildene mine er smykkene mine her på bloggen! Du hadde vel heller ikke likt å se nabokona med dine øredobber! Ikke fordi øredobbene er fantastisk fine, men det er personlig! 

 

 

Litt bilder fra Gamlebyen hadde jeg liggende fra onsdagen! I går tok jeg bare 1 bilde og det var fra skogen sent på kvelden – og det viste ingenting. Det var mørkt og gatelyktene virker ikke her nå – litt Halloween dette, uten gatelykter blir det mørkt som i en sekk! Var hos mamma i går – handlet først og på butikkene var det fylt opp med godis i lange baner så jeg! Her på feltet er det ikke så mange unger lenger, i fjor kom det ingen på besøk! Så kjøper vel bare litt småtteri som er pakket inn i år tenker jeg.

 

God fredag

16 kommentarer
    1. Slik er det noen ganger. For min del, kan jeg låne bort sitatene og bønner🥰
      Ja, bildene gjenspeiler oss på en måte og det er jo bare en av oss:)
      Jeg deltar ikke halloween og kjøper ikke heller godteri og godteri i seg selv er ikke bra å spise mye hverken for barn eller voksen:)
      Ha en fin dag.

    2. Halloween må ungene gjerne være med på, og her hvor jeg bor har jeg ikke sett en eneste unge på døra. Ikke har jeg godteri heller. Heldig med den.
      Bildene ble fine med at du satte hjerte og bloggnavnet. Nå må de nå få være i fred. Folk får heller spørre deg om å få kjøpe bildet siden de liker det veldig godt.
      Nesten ferdig med kluten og jeg hentet fram oppskrifta jeg brukte første gang. Blir bra. God helg til deg! Klem

      1. Tusen takk. Jeg får merke litt på denne måten 😀 til jeg finner ute noe enklere. Greit dette synes jeg også. Bra du hekler. Gøy. Kos deg masse med dagen. God helg ❤️ klem.

    3. Jeg leste innlegget ditt hvor du fortalte at noen hadde stjålet bildet ditt, og det er ille at det er sånn. Smart å sette navnet ditt på steder for de ikke kan klippe de vekk å gjøre de til sine egne. Jeg har alltid hatt et veldig avslappet forhold til bloggen, og tenker at det er helt greit at man ikke er på hele tiden. Selv trenger jeg å tømme hode for inntrykk, og da må alt av sosiale medier være til jeg har fått sortert og ryddet i toppen 😉

      1. Takker for at du leste. Bilder er personlig og det er ikke greit å stjele.
        Blogg er bare blogg og skal være kos og ikke så mye stress <3
        Jeg tjener jo ikke noen penger her, hvorfor stresse da! Nei, det er ikke noe poeng, men
        man må ha litt fremdrift hvis ikke mister man lesere og det er ikke gøy!

    4. Bildene er jo oss, så de er våre! Jeg har kjøpt noen skumle sjokoladegodter i papir – kommer det ingen, så spiser jeg dem vel sjøl etterhvert! Klemmer <3

      1. Bildene jeg deler er mine – de er ikke fritt frem! 🙂 selv om noen tror det.
        Herlig kjøpte en pose på Nille jeg i dag. Så får vi se om det blir noe fart! Klem..

    5. Vakkert med bilder i bloggen, men de er dine! Ja, det er halloween og her kommer det unger på døra så godteriet er på plass. Ha en fin lørdag. Klem 🙂

      1. Herlig så gøy at du har ordnet godis til barna rundt der du bor!
        Bilder er veldig personlig. Merker at det gjør meg noe! Klemmer.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg