Musikk til arbeidet

 

Vel, sitter jo bare her da! Det regner…

 

Men får bare prøve å tromme regnet bort! Slik at det forsvinner…Jeg er ikke glad i å sitte sånn med henda i fanget..Gjør jo ikke det nå heller da..Liker å holde på med noe! Bakt muffins (oppskrift her) mills.no, gått tur og vært innom tre butikker for å finne på noe til middagen i dag…Noen ganger går man tom for ideer…Men er sjokkert over prisene altså…Innom Meny, handler aldri der ellers..Dyr butikk, men masse godsaker! Skal man ha skikkelig kjøttvarer så er det greit å sjekke i den butikken! Men kilopriser på mange hundre kroner, opptil 600 – 700 slår meg litt i bakken! Er jo ikke krokodille-kjøtt jeg skulle ha tak i… Er glad jeg bor alene egentlig…Sånn ellers i året! 💯

 

Var også innom Holdbart, fant ikke noe særlig der i dag..Det er jo varer som nesten går ut på dato eller har gått ut på dato! Nei, ble ikke med hjem her…Følte at jeg labba rundt i en sirkel….

 

I går ble det lasagne, en slik pakke…Helt ok…Har ikke laget det på mange år! Men litt ekstra urter og slikt så ble det greit på smak! Gode baguetter til, og en salat! Norske jordbær prøver jeg å handle hver gang jeg er ute på butikken! Må passe på, sommeren er jo kort! Plutselig er den sesongen over! 🍓

 

Ja, hva skal man kalle dette innlegget: Regn og mat, og ja man må virkelig regne når man er ute og handler nå! Så derfor tre butikker…Kjøpte noe på Ekstra også, for man kan ikke handle hele kurven på Meny! Holdbart svikta litt, litt for mange ukjente merker og gidder ikke fylle opp skuffer og skap med det! Synes faktisk de ikke var så rimelig heller…Da blir jo poenget borte, da kan man like godt handle på Extra..Synes faktisk den butikken er grei på pris! Et skritt frem og tre tilbake…Men jeg fikk lufta bilen! 

 

Jaja………

 

14 kommentarer

    1. Godt å få lufta bilen litt 😀 Jeg handler ofte på Kiwi. Men er innom Rema også. De har best pris på kaffekapslene våre. Greie priser på det meste. Men gode rundstykker det må jeg på coop for å få 🙂 Ikke krokodillekjøtt nei 😀 Jeg måtte le.

      1. God morgen….Ja, mat må vi ha! Blir Kiwi også noen ganger, de har greie priser på brød blant annet.
        Rema er jeg lite på…Handlet mye der før, men ligger et stykke unna Kiwi og Extra…Så da blir det det som er nærmest. Meny er dyrt! Over min lommebok…

    2. Tror jeg handler mest på kiwi men ok og snuse litt på andre butikker innimellom. Det blir en fin dag med sol. Har dagen full av ting + at jeg vil bade i skogen iløpet av dagen. Er viktig med pauser med god mat. Skal handle litt etterpå. Ha en fin dag

      1. God morgen…Kiwi er grei butikk, men Extra-butikken her jeg bor er bedre synes jeg. Så da drar jeg dit.
        Meny er altfor dyr for min lommebok…Sånn er det!
        I dag er det sol, det er bra! Ha en fin dag!

    3. Artige bilder til innlegget ditt 🙂 Godt å få “lufta” bilen også. Jeg har alltid handlet mest på Meny – for de har alt mulig og masse spennende som de ikke har på andre butikker – men handler vel mest på Kiwi nå til dags – da de ikke har Meny her i Ulsteinvik 🙂
      Lag deg en fin torsdag – og håper sola kommer din vei ! klems

      1. Mange takk, greit å bruke bilder fra turene sine. Jeg får jo ikke skrevet om alle turene, så bildene blir liggende..
        Meny er en butikk som har for dyre varer for min lommebok…Så havner på Extra her jeg bor, de har best priser. Kiwi handler jeg brød, de har gode brød til 19,90..Rema handler jeg lite på.
        Nyt dagen, var sol kl 0700 – nå er det skyer! Klems…. 🙂

    4. Er godt og få lufta bilen innimellom også. Meny har vi ikke, men lokalbutikken har en del varer fra Meny kjeden, og har de tilbud da hender det jeg kjøper. Handler mest brød på Spar hver mandag da har de akkurat det brødet til halv pris. Fra bakeriet i byen. Mange gode tilbud har de også. Extra av og til. Var innom Coop og der var det dyrt. Kiwi ligger langt unna der handler jeg ikke, og heller ikke på Rema.Nyt sola når du har den. Klemsiklem

      1. Bilen blir ikke ofte lufta her…sykler som regel til butikken! Men i det regnværet..Så greit å kjøre og jeg skulle lenger av gårde..
        Jeg er skrudd sammen slik at pris for meg er viktig, så da bruker jeg heller av tida mi til å snoke rundt i flere butikker..
        Ser at flere tenker det samme…prisene er jo sykt høye! Og man må få mest mulig for pengene sine…
        Ønsker deg en fin kveld klem herfra… <3

    5. Jeg handler på Extra, Kiwi eller Rema + på Meny og Spar om de har sånn 10-kroners tilbud. Prisene har økt mye i det siste! Holdbart har jeg vært innom på Jessheim, og det varierer hva som er verdt å kjøpe der. Før lagde jeg lasagne fra bunnen av, men Toro er helt grei den også.

      1. God kveld……Må følge med å tenke lurt…Jeg er her og der etter som! Som sagt mest på Extra.
        Holdbart har jeg handlet en del, fant ikke rare greiene på denne turen..
        Lasagne fra bunnen av er best..Jeg har en kjempegod oppskrift, men den tar tid så det blir rundt ved jul eller nyttår..
        Da har man mer tid til å vente til alt koker seg inn!
        Nå var Toro helt grei..Men ikke noe jeg kommer til å spise hver uke..Men greit..
        Ønsker deg en fin kveld! 🙂

    6. Handler i grunn mest på Extra jeg nå, men som du sier, det er ikke alltid enkelt å finne rimelig og god mat 😉 Og hva en har lyst på spiller jo også inn ☺️ Ha en fin kveld. I dag har du kanskje tatt et bad? 😉❤️

      1. Lett å handle bare til meg selv, men lage noe til flere, mat som smaker og variasjon..
        Da må jeg vri hjernen…og litt oftere på butikken! Men jeg koser meg..
        Bad i går og i dag, deilig <3 Ganske overskyet her i dag og ikke så varmt.
        Bedre i går..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg