miniblogg på blogg – del 2

 

Man glemmer lissom at det finnes en miniblogg: MINIBLOGG Det er der man må begynne å blogge før man kommer opp til nivået til vanlige blogg. Det er man må vise at man duger og får lesere og klikk før man blir innvilget til å komme videre. Jeg selv også glemmer å lese der.  I fjor eller når det var hjalp jeg en jente til å begynne å blogge på miniblogg, men finner ikke bloggen hennes lenger, sikkert sluttet med bloggen. Fort gjort å gi opp  – og sikkert ikke lett å komme gjennom dette nåløyet her. Kan sikkert være litt kjedelig også for man får ikke kontakt med andre bloggere slik som her, da det ikke finnes kommentarfelt! 

 

Bunny skrev også litt om miniblogg i går: BUNNY han skrev ikke direkte om miniblogg da, men om en blogger som blogger på miniblogg! Kanskje vi kan huske på å heie noen av disse frem, slik at de kommer blant oss – noen har jo gitt seg her på blogg og noen ny kommer inn. Sånn er jo livet………Har skrevet om det en gang før jeg også: Miniblogg på blogg Så da får jeg kalle dette innlegget miniblogg på blogg – del 2. 

 

Godt å lese noe nytt også – vi kan jo bli lei oss sjæl….Man henger rundt den gamle gjengen og glemmer å oppdage noe nytt! 🙂 Forandring fryder vet dere! 

 

Miniblogg

 

 

22 kommentarer
    1. Ja, det er kjekt å kikke innom noen nye. Selv sliter jeg med å holde følge med alle jeg har fulgt i flere år. Pluss de nye jeg også har begynt å følge. Så da når jeg ikke innom miniblogg. Eller jo, jeg leser en bokblogg der når jeg tenker meg om. Men sånn ellers, går jeg ikke der for tiden og søker opp nye blogger.
      Men fint å løfte frem ja, der er jeg helt enig ♥

      1. Hei på deg, tenker jeg skal fremsnakke noen derfra. Skal finne meg et par stykker som jeg liker.
        Nei, man rekker ikke henge med overalt. Det blir altfor mye, så hopper litt jeg, noen får kommentar fra meg en dag og en annen får kommentar neste dag..Noen leser jeg
        alle innlegg hos da, slik som Utifriluft og Fruens Vilje + noen til…klem…

      1. Nei, hos deg er det i grunn masse spenning…så jeg henger med så godt jeg kan!
        Bloggen din er variert og flott og tar opp viktige temaer…
        Håper du snart er nr. 1!

    2. Har ikke vært inne på miniblogg, hverken for å lese eller blogge.
      Jeg var så heldig at jeg slapp å gå innom der først 😉 Fint å løfte fram folk derfra, så jeg skal inn og kikke. Takk for tipset 😀

      1. Jeg vet ikke om det er innhold eller klikk som hjelper deg over til blogg.no
        Kan ikke nok om det. Men skal man blogge på blogg.no i deg så må man bli kvalifisert på
        miniblogg først. Er vel for å sile ut en del folk som ikke har nok glød i seg som bare vil blogge
        en gang i måneden eller noe. Det går jo ikke, her på blogg må man levere hver dag vet du.

    3. Så weird at du skulle komme med dette innlegget akkurat i dag, for jeg hadde nemlig planer om å gjøre et typ ‘best of..’ -innlegg på hvilke jeg ville ha flyttet opp fra Miniblogg, tilsvarende et jeg har gjort tidligere! Men så ble brått litt overtid på jobb, og da røk tidsskjemaet for resten av dagen, for å si det sånn 😛
      Forhåpentligvis, så får jeg gjort det i morgen eller på søndag, for det er faktisk riktig så artig å sjekke hva som er ‘up and coming’. 😀

      1. Ja, mye å lese seg opp på og du kan jo skrive om et par av disse også, så blir vi “tvinget” over
        til miniblogg. Mange flinke som kanskje dessverre gir opp, for jeg tror det tar litt tid å
        bytte over til blogg.no..fra minibloggen. Men jeg vet ikke nok om det! Skal lese meg litt opp! 🙂

    4. Jeg måtte ikke innom der da jeg starta, så selv om jeg har vært klar over at det finnes en mini-blokk, har den rett og slett vært tatt ut av hodet mitt frem til det nå er blitt tatt opp her inne..
      Skal prøve å være flink til å sjekke den ut, jeg også 😊

    5. God morgen. Jeg leser en blogg på mini blogg, nemlig Kretahalvorsen. I dag er det tur til sykehuset, røntgen og lege. Blir nok en lang dag. Ønsker deg en fin helg. Klem

      1. God bedring til deg og lykke til videre. Det er bra, skal lese meg opp på den bloggen. Kanskje jeg kan framsnakke den litt. Får sjekke ut..God klem fra meg… <3

    6. Ja, det der glemmer man å se på. Jeg har skrevet litt på miniblogg en gang, men trengte aldri det for å komme på blogg.no. Men det er mye fint å finne hos andre, om man tar seg tid. Jeg føler at jeg ikke rekker mer enn det jeg er med på nå. Ha en fin dag. Klemsiklem:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg