Miniblogg igjen

 

God kveld her fra Solliv!

 

Titter litt inne på miniblogg for å titte på mange flinke bloggere! Stort mangfold der og dyktige folk! 

 

En blogg her som ga meg litt nysgjerrighet: FOTOKJERRINGA En blogg med mange flotte bilder – løp inn og titt da vel! 

 

Den andre bloggen jeg følger der inne: KRETAHALVORSEN Har tatt ferie ser det ut som, men ikke på Kreta. Lite aktivitet der om dagen, det er dumt – for hadde denne bloggen vært litt mer aktiv så hadde den jumpet over til blogg ganske fort tenker jeg! Men en blogger må være på, nytter ikke med et innlegg i måneden eller i uka!

 

Leser du dette: Kretahalvorsen, så et tips fra meg, blogg litt oftere – du kan sikkert spe på med noen historier fra Norge! Folk er litt for redd for å blande snørr og barter her inne på blogg, det synes jeg er en litt dum regel! Jeg har jo en hørselblogg, men kan ikke skrive om hørsel 24/7 – da går jeg i kjelleren altså! Så dytter inn bilder og turer og klær og alt jeg! Til og med strikk og loppis…Det er jo livet til en som hører dårlig og det blir hørselblogg allikevel! 🙂

 

Dere på miniblogg – kjør på og kanskje en dag kommer dere over og det blir litt mer interessant å blogge! 

16 kommentarer
    1. Det er helt klart mange flinke der, som fortjener å komme over på blogg.no
      Flott at du linker til folk der, for da blir vi minnet på det.
      Jeg rekker knapt å lese alle jeg følger, så da glemmer jeg miniblogg ☺️

      1. Ja, liker litt variasjon…Må lese noe som gir meg noe!
        Mange på miniblogg er dyktige og denne fotokjerringa hadde noen utrolig fine bilder.

    2. Aha, du er innom der og snoker. Veldig bra, det må jeg bare si. Regner med det ikke er lenge før jeg blir « degradert» med min blogg aktivitet. 🙈

      1. Ja, må snoke litt – få litt nye impulser!
        Du da, gi jernet og du er blant de 20 beste!
        Håper du/dere koser dere max – God klem…

    3. Helt sant!🤗
      Men det er nok som du sier, viktig å blogge ofte nok og stabilt.
      Mange flotte blogger som fins altså!😊👍🏻

      1. Må prøve å puste liv i bloggen jevnt og trutt – det er nok det lureste! 🥰
        Flotte bloggere på miniblogg og dyktige på bilder!

      1. Ja, hun er dyktig fotograf. Tenkte på det samme jeg, denne safarien din slo meg når jeg
        leste innlegget! Kanskje hun ikke bor så langt fra deg <3
        Klem…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg