Min pinseaften

 

God kveld til alle mine lesere. Håper du/dere har en fin kveld! Her har det vært litt å pusle med i dag også, så tida fløy fra meg og så har jeg fått besøk! Vi spiste litt i stad og etter maten gikk jeg over veien gjennom skogen og ned til sjøen! Tur blir det alltid, selv om man har tråkket og gått hele dagen, og man blir litt støl..Men hjelper å gå, komme seg ut døra og finne en tur ned til sjøen. Jeg har ikke badet. I morgen skal det bli ganske varmt, så får se. Føler meg litt treg i år, men jeg blir jo eldre jeg også! 💙 Kan jo være noe med det…

 

 

Bare for å dokumentere at jeg er ved sjøen..Brillene fulgt med et blad jeg kjøpte, de er utrolig mørke, og fine nå for det er sterkt lys ute! Så må ha noe briller av noe slag. 

 

 

Plutselig var det noe å feste blokket på, en trebåt kom seilende..

 

 

Ingen gjøk å høre, dessverre så hører jeg dårlig og det er mange år siden jeg hørte gjøken! Men har jo sett noen andre gjøker da…Som jeg helst ikke vil se igjen!

 

 

Rolig harmoni ved å gå tur her!

 

 

Hele skauen full av bregner – der er så flotte altså!

 

 

Strandvortemelk.

 

 

Tenkte at det var litt kult med svart og hvitt foto av denne furua! Litt annerledes og når man går turer man går ofte så er det til slutt litt vanskelig å finne motiver, man føler at alt er tatt bilde av tidligere! Tok mange flere bilder, men 20 bilder på rekke og rad fra skog og sjø blir i meste laget for et innlegg! Så tenker det ble fint jeg, og turen ble fin den. Hva vi skal spise nå? Kanskje ordne med litt reker og slikt, det smaker deilig nå, vi jeg tro.

 

God pinse! Kos deg 🌺

8 kommentarer
    1. Ser ut som en deilig tur – både skau og sjø! Tipp topp, hihi…! Enig at mange bilder blir litt like innimellom! Bregner er kult – jeg tror jeg lager et bregneinnlegg til i morra altså! Håper du koser deg med reker osv – det er deilig! Nyt nå! Klemmer <3

      1. Ja, er de samme blomstene og samme utsikten..
        Men er jo aldri lik tur, været er aldri likt. Men ikke alltid så godt for
        andre å se…Og bilder må man jo ta..
        .. God klem …
        Vi kosa med masse deilig pålegg og rundstykker og reker og vin…Fin aften! <3

    2. En koselig rusletur er aldri feil enten været er flott som hos deg, eller vått og kaldt som hos meg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg