min nye hobby

 

God kveld…Jeg har brukt et par dager til å gjøre meg kjent i denne verden. Jeg har stort sett bare sett NRK de siste 10 åra 🙂 hehe…Så nå er det plutselig et hav av muligheter. Mange forskjellige pakker som jeg kan legge legge til og trekke fra!

100 poeng er med i mitt abb. Jeg kan også kjøpe flere pakker. Så jeg må rett og slett prøve meg frem litt. Kanaler som ikke er av interesse kan jeg jo bare trekke ut. Basispakka må jeg forholde meg til. Den har jeg jo. Det andre er litt opp til meg å styre!

Fjernkontrollen kan jeg nå. Måtte jo lære meg den også! 🙂 Men alt går seg til på et vis. Så kanskje jeg skal se en serie eller to i løpet av januar! Meldt regn på lørdag 🙂 Så kanskje finne ut noe å se på! Siste filmen jeg har sett på TV er vel Mamma Mia da den kom ut. Og det begynner å bli lenge siden…Nei, her blir det ny HOBBY (KANSKJE)…<3

Nei, nå har jeg ikke tid til å skrive mer..Jeg skal se på T-We 🙂

 

Fin kveld der du er…ikke bekymre dere..Kveldstur blir det! 

 

mde_vivid

 

8 kommentarer
    1. Du verden 😀 Altså.. nå må du ikke rydde plass rundt TV’en sånn at du kan jogge noen runder rundt den før du ser neste episode,,, 😛 😀

    2. 😀 heheheh ja jeg ser God morgen Norge til frukost når jeg vil det, og ellers egentlig mest Netflix og TV2 og NRK Jeg synes ikke TV gir så mye annet enn repriser. Da er det greit å komme inn på VIAPLAY NETFLIX eller HBO og se serier jeg har gått glipp av i tidenes løp 🙂

      Lykke til med den nye hobbyen!

    3. Du gode min. Det blir tider det der skjønner jeg, når jeg får min T-We på plass. Mange av naboene sier det er så vanskelig, men det minner om å se på tv på dataten synes jeg? Så dette skal jeg da klare. Jeg får bruke litt tid som du, og får jeg det ikke til, så spør jeg deg altså. Kos deg du. Klemsiklem 🙂

      1. Hehe, Ja ser ut som app på en iPad eller noe. Mye å sette seg inn i helt klart. Men først må du rett og slett trykke på fjernkontrollen til du kan ALT. Først da har du glede av dette. ..:)jeg hjelper deg vettu…klemmer.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg