min mamma

 

God ettermiddag/kveld – min mamma trengte litt ekstra hjelp i dag! Så ble hos henne i en del timer og fant dette bildet som sikkert er tatt på Dagsenteret i Fredrikstad. De er så flinke der og sysselsetter dem eldre..

 

Ble en del å ta fatt i der ute i dag, sånn er det noen ganger! Må bare brette opp ermene og ta et tak! Sånn er det jo og man må stille opp for hverandre. Min mamma er 86 og hodet er ikke som tidligere i livet..Må være forferdelig, men jeg føler hun holder humøret oppe tar dagene som de kommer! 🥰 

 

Fikk snakket med hjemmesykepleier og det var en del ting som de skulle sjekke ut for meg! Men etterpå så ble det en rask tur innom Fredrikstad for jeg trengte en del ting på Normal, det er det stedet jeg handler kosmetikk, toalettartikler til meg selv. Finner alt og det er greie priser. Men å trave masse andre steder i byen orket jeg ikke i dag! Men parkerte bilen et stykke unna og tok noen bilder så får bli i neste innlegg. Slik at man ikke blander snørr og barter i et innlegg…

 

 

 

Straks tilbake…

 

 

Kjente at jeg gledet meg til å komme hjem til huset mitt og låse meg inn…og ta fatt på kvelden ❤️

 

 

19 kommentarer

Siste innlegg