min dag med mening

 

God ettermiddag eller kveld blir det snart..Tida går i godt lag og naturen er alltid fin å ha med på tur synes jeg!  Pakket sekk og dro en gang i formiddag og var hjemme nå for litt siden..Føler at jeg har fått luft og sol i ansiktet!

 

Pratet en del også, for kom en nabo som også var på søndagstur – koselig det da..Jeg hadde akkurat sett en en sel og speidet etter den og viste han han stedet og han så den han også..Men å fange den med en mobil er ikke enkelt. Endelig fant jeg hestehov også, dette var på andre siden av øya. Her jeg bor har jeg ikke sett noen hestehov, så kanskje det er mer sol og varmere på den andre den siden…av øya..

 

Polarbrød i motlys – smakte bra…Høres jo ut som bare er ute og spiser i byen, men jeg liker variasjon. Bloggen min handler om turer her og der og i by og på landet! Og sjøen er min favoritt…Alltid! Nesten samme hvor jeg er så må jeg se sjø, hav eller elv – da lever jeg. Har lurt på det mange ganger hvorfor er det så mye mer givende å se utover sjøen, enn et jorde…Mange ganger samme stillheten! 

 

Jeg gikk over øya og til et sted som heter Langøya – fint å være der og jeg nyter slike søndager med sekk og mat og det å være borte hele dagen!  Det gir mening synes jeg og får noe ut av dagen!

 

 

Fine hestehoven…

 

Det blir en del blogginnlegg fra meg i dag, må jo passe på når jeg blir sett der oppe! Liker meg forresten blant de 20!

 

Sol og søndag for Solliv!

14 kommentarer
      1. Tusen takk, så hyggelig.. Ja, jeg jobber jevnt og trutt føler jeg selv og er ikke lat av meg når det gjelder bloggen mim..Så er gøy når man kommer litt opp!
        Kjempefin dag, kosa meg veldig på tur altså! Helt nydelig ute! Og hestehov er jo så skjønn!

        1. Opplevde at jeg hadde energi jeg også, der og da, men så ble det “soning” på sofaen etterpå. Herlig mens det varer 😀

      1. Tusen takk, en flott tur altså…deilig å være ute hele dagen, uten å fryse i hjel..
        Liker meg bra her jeg er og kan godt være her en stund tenker jeg 🙂
        Klem…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg