min dag i dag

 

God kveld, bursdagen er på hell også! Men går fint! <3 Godt å fylle år, alternativet  det vet vi! 

 

 

Gaver fra ungene, kom i postkassa…3 poser fulle. To hang på utsiden av kassa og en pose i selve postkassa..Tikket inn melding litt over 0600… Så da løp jeg ut! 

 

Brød og sirkus…

 

Neida det var brød og blomster og Hyttemagasinet..Elsker det bladet! Laks, to sorter ost, og to typer juice..

 

 

Kjøpte meg blomster til kontoret også! 

 

 

Elsker blomster! 🌺

 

 

Sånn veldig godt brød vet dere! 

 

 

Ble kake på jobben også, så da var ut og gå tur med det samme jeg kom hjem i dag!

 

 

Fin temp, men har hatt varmere dager på bursdagen min. Jeg bodde jo ved sjøen da jeg var barn/ungdom og på bursdagen min ba jeg alle jentene i klassen og det var alltid obligatorisk med bad på min bursdag! Folk har ikke glemt det heller, når jeg snakker med gamle kjente så husker dem det altså 💙

 

 

Blomster fra ungene…🥰🇳🇴

 

Solveig digger seg selv, vi vet ikke hvor mange år vi får her på jorda..Så viktig med bursdager tenker jeg! ❤️ Fått mange bursdagsklemmer i dag også! Gøy…! Takk til alle 🌺

30 kommentarer

Siste innlegg