middagstid og jeg tenker

 

Fisk, ørret til middag for 3 dager siden. Dill fra hagen hvis du lurte hva det grønne var for noe! Må ha litt fisk om dagen. Ble litt mye pølser og nachos på fredag og lørdag.. men i dag torsdag! Aner ikke – rett og slett..Får tenke og rote litt rundt i fryseren. Mat nok der til en hel sommer og vinter! I går ble tomatsuppe, egg og rundstykker. Smakte godt…

 

Noen dager er jeg helt blank når det gjelder middag! Liker jo å lage mat jeg..Men først blir det turgåing og før det tenker jeg at jeg går over vinduene utvendig – helt seige av alt regnet de siste ukene – eller egentlig hele juli! ☔️  Mens jeg skriver så går hodet varmt av planer for middagen..Kanskje bare ta opp noe kylling og koke litt pasta! Får se…Tomt hode, full mage..Blir ikke noe kreativ av det!  Alle drittskyene har kommet frem igjen og sola ble borte i det jeg kjørte hjem fra jobb! Kan tro jeg begynner å bli irritert over denne drittsommeren! Vel, på tide å pakke bort sommerblomster og sommerklær fortsetter det slik! Men innerst inne har  jeg trua på en vakker sommerdag ved sjøen 💜 #hørselblogg #middag – sjekk nye toppen her: ny topp i bruk 

 

 

Det meste regner bort…

10 kommentarer
    1. Ååå. Så dumt at sola forsvant ☹
      Du hadde fortjent å ha den fremme etter jobben. Håper den dukker opp igjen snart, og at du finner på noe godt til middag 😚

    2. Hmmm – vi får prøve å tenke positivt! Men sola har vært her i hele dag faktisk – helt nydelig! Håper på ei fin helg nå! Du fant vel på noe lurt til middag vel??? Klem <3

      1. Ble kjempefint senere igjen…bare nydelig. I morgen er det meldt knallvær. Middag ble kylling fra fryseren. Sammen med litt
        paprika og løk som jeg stekte. Og fylt pasta og lomper til…Så ble det herremåltidet…hehe..

      1. Tusen takk – blir litt lei det altså (finne på ting) ….Hadde det bare vært meg her nå så hadde jeg spist litt mer ute også.. :)Og greit med med pizza og sånn….MEN kan ikke spise det hver dag hehe…

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg