Middagen i går / tips

 

God kveld. Det er en kunst å finne på noe til middag hver dag. Nesten som å trylle. Skal være litt forskjellig og det skal smake og det må være noe varmt. I går hadde jeg tenkt å bare kjøpe en pakke med frosne burgere/brød. De som ligger 4 i en pakke i frossendisken. Er ikke veldig gode, men greit å ty til når man er tom for ideer! Men den andre kokken her i huset ba meg se etter noen andre typer. For de var ikke gode mente han ….Noe jeg er helt enige i.

Så da kjøpte jeg ferske burgere. 2 i pakka på kjøledisken på Rema. Pluss at jeg kjøpte en pose med brød til 🙂 Det er 6 i pakken. Brukte 2. Jeg frøs ned resten. Men tror det finnes 2 i slik pakke også! Men det fant jeg ikke. Lagde litt salat til med tomat, agurk, søt paprika og rødløk og litt fetaost! Og rosa dressing! Det hører med. Så tok jeg på en pinne for å kule opp bildet litt….hehe 🙂 Men veldig mektig. For dette var rent kjøtt og ganske tykke. Stekte på svak varme lenge. For jeg kan ikke ha de rød inne i. Slik du får ute noen ganger. Nei, det tør jeg ikke spise! <3

 

Så da ble et tips for middag! Sikkert flere enn meg som sliter! 🙂

 

Ønsker dere en fin kveld videre. Skal straks ut en tur til. I dag har det regnet og sluddet. Skikkelig grått og trist vær! I morgen er det jobb igjen…

6 kommentarer
    1. Vi har ikke ofte burger men av og til.. og da syns jeg det smaker godt :)) Har kjøpt brød som er helt ok..men hjemmelagde er di beste..men da må man liksom ha litt bakelyst 🙂 Så digg ut det her.. Kos deg med kvelden du også <3

      1. Tusen takk, den andre kokken her i huset. Lagde et deilig måltid. Hjemmelagd er best. Men i går skulle det være litt lettvint og god lørdagsmat 🙂 Klem ti deg…

    2. Ikke like enkelt å ha middagsideer 😀 Men det der fiksa dere greit 😀 Lykke til på dagens tur.. må følge med litt her inne så jeg ikke misser den 😀

    3. Det er et godt middagstips! Lagde faktisk det lørdag i romjula…. nyyydelig godt med karbonader fra Gilde og grove burgerbrød….. salat, tomater, paprika, ost, dressing….. digg…. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg