Metapic – en test!!!

Reklame | Gymgrossisten

 

I går da jeg satt her hjemme og hadde litt bedre tid, jeg hadde jo vært hjemme hele dagen på grunn av sykdom.

 

Jeg tenkte kanskje det er kjekt å bruke det litt innimellom for å tjene seg noen kroner. Jeg kommer også til å gjøre det, men ikke sånn annen hver dag, men når det passer seg slik. Men før fikk man klikk altså opptjening for hver gang noen klikket seg inn på de produktene du viste frem som du lagde annonser på! 

 

Synes det var trist at det var så lite penger å tjene pr. klikk og det var nesten ingen butikker heller som har den avtalen..Nå er det prosenter av kjøp og det blir så veldig annerledes altså! Tenk hva de bloggerne tidligere håvet inn av gryn og her skal vi som blogger nå bare tjene en en liten slant.. Skjønner nesten ikke hvordan jeg skal kunne bruke det heller for å tjene på dette! Noen flere som har tittet litt på det eller lest seg opp??? Her må jeg nesten bruke nøtta for å være litt smart altså! Klikk gjerne innpå…

 

Anarchy

 

Har du sjekket litt rundt dette?

 

Bare noen tanker angående Metapic

 

 

29 kommentarer
    1. Jeg testa ut metapic på det innlegget mitt med proteiner…og der viste statistikken (eller hva det kalles) etterpå, at jeg har fått et visst beløp tilgodeskrevet pr klikk som ble gjort..

        1. Ja det er jeg enig i.. Jeg vil jo helst lage reklame for ting jeg kan “forsvare”, derfor bladde jeg ikke gjennom de andre bedriftene for å se om noen hadde klikk-betaling.. Men jeg savner firma som selger turutstyr.. Sendte mail til metapic den 7,men har ikke fått noe svar.. 🤔

          1. Ikke sant, ble litt begrenset med dette man klikket innpå. Men prosenter av salget var det en del av, men er vanskelig å få til vet du..Hvis du viser noe på sida di, så må jeg fysisk kjøpe derfra og da får du prosenter av dette kjøpet.. Men dette tror jeg ikke er lett. Da må man være uhyre kreativ…kanskje du greier det?

            1. Jeg veit ærlig talt ikke om jeg orker å prøve akkurat det.. Kanskje om det hadde vært produkter jeg har sjøl og kan gå god for. Så jeg blir nok å holde meg kun til ett og annet av de fra Gymgrossisten, og ellers det partnerprogrammet.. Alt er bedre enn ingenting 😉

      1. Ikke sant, da må folk handle for at man skal tjene noen kroner.
        Ved klikk så så kan man bare klikke inn på, så tjener man en krone.
        Burde vørt flere muligheter for folk å tjene litt på dette tenker jeg.
        Synes det er litt artig jeg om jeg tjener noen kroner i måneden på bloggen! 🙂

    2. Jeg har ikke peiling…. 🙂 er nok lurt å lese seg opp på det, ja! Klikk er nå en ting, men prosenter hadde jo vært kjekt….! Lykke til! Denne tightsen var stilig! Klem <3

      1. Tusen takk, blir ikke rik på dette. Men en gang i blant er det artig å kaste ut en ting eller to..
        Hadde god tid i går jeg vet du…syk fra jobben og satt og studerte litt…hehe…

    3. Neste gang du ligger på topp 20 søk om partnerprogram. Det gjorde jeg. Jeg blir fremdeles ikke rik av å blogge, men får noen øre pr sidevisning, og tjener som regel rundt 700 kroner i måneden.

      1. Ikke sant, var akkurat det jeg gjorde! Søkte i helga og fikk JA på mandag…
        Så ble kjempeglad. Det var jo målet mitt med å komme blant de 20 beste.
        Og de anbefalte meg å bruke metapic i tillegg…

          1. Ikke sant, det var mitt mål så langt og jeg greide det..
            Stolt av meg sjøl…
            Litt ekstra kroner er aldri feil det! Man bruker jo masse tid på bloggen!

    4. Det har jeg ikke sjekket nei, og har ikke store forhåpninger om å komme blant topp 20 heller. Har det greit lenger nede på lista enn så lenge ihvertfall 🙂 Men artig at du sjekker opp dette, og skriver om det. Da lærer jo vi litt også 🙂

      1. Ja, alltid litt å lære, finner jeg ut noe så deler jeg.
        Synes det er litt artig å klatre litt jeg da, men må være veldig på! 🙂

    5. Hei🙋🏼‍♀️Nå svarer jeg deg på et innlegg du skrev tidlig i fjor! Grunnen til at jeg fant det, var at jeg søkte på Google : Hvorfor funker ikke Metapic? Og da kom innlegget ditt ganske høyt opp på søket😀 For nå funker det nemlig ikke lenger, sjøl om jeg er kobla opp. Blogg.no sier at det jobbes med saken. Har du noe erfaring med dette nå? Får du det til?

      1. Ja, og mye har skjedd…prisen gikk også ned! Så ble så lite og hente…derfor sluttet mange med dette.
        Men jeg lærte litt av det og det synes jeg var gøy.

        1. Skulle vært artig å vite hvordan man ellers kan tjene penger. Bruker jo mye tid på blogginga. Sjøl om det er morsomt, kunne det vært fint å få til dette også🤗Jeg får sjekke videre…..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg