Mens jeg venter på lønna …..

God kveld i stua…

Denne uka gikk unna…Ikke så mye å berette. Snøen kom og gikk. Har ikke helt blitt de flotte naturbildene denne uka.

Dette er Enhus. Badeplass og campingplass her på øya. I dag isbelagt.

Jeg har gått tur hver dag. Mye gråvær. Lite å ta bilder av. De siste dagene har det gått unna på snøen.

Loppisskjørtet ble ferdig i dag…gave til meg selv…hehe..Du finner hele innlegget på formiddagens innlegg! Sliter litt med linking på ipad.

Mamma fikk besøk av meg. Vi drakk kaffe og skravlet. Jeg kjøpte en stor bukett tulipaner på Plantasjen. Hun elsker jo blomster. Er datter av en gartner. Vi hadde blomster overalt i mitt bardomshjem da vi bodde sammen med bestefar.

Var en tur hos frisøren på mandag. I helgen har jeg ikke fartet så mye. Bare hos mamma og en tur på butikken i går. Nå venter jeg på lønn.

Kommer sikkert på konto mandag eller tirsdag…Kanskje blir det en Oslotur snart…Elsker Oslo ❤️ Men ikke så mye som Fredrikstad da…

#blogg #foto

10 kommentarer
    1. Gråværsdager er det mange av her. Da gjelder det å finne lyspunktene. Jeg synes det var tøft det bildet av den islagte plassen 🙂
      Og skjørtet ditt så klart. Jeg kommenterte jo det tidligere ♥

      Høres så fint ut å ha mye blomster. Dessverre er det litt dyrt til å ha en overflod av det i hjemmet.

      Blir bra med lønna ja. Den klarer vi oss aldri uten 🙂

      Klem ♥

      1. Tusen takk. Ja man må finne andre ting å glede seg over når det er grått.. Foto er gøy det. Men liker best naturbilder og da er det fint med med blå himmel.. Takk igjen.. Vi hadde blomster ute og inne.. Vakkert.. Koselig tid det sammen med bestefar. 💞

    2. er ikke så kjekt med vinteren akkurat nå når det ofte er gammel skitten snø eller tykk is overalt,men en dag er det hele smeltet og vi får en ny vår,gleder meg til det :=) skjøret ser fint ut,skal titte innom ditt forige innlegg,kanskje jeg får se skjørtet på :=)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg