meditere meditere meditere

 

Tur i skog og mark er helse! Og tur til sjøen er meditasjon! Litt is og litt vann så ble ikke tur på isen for meg i dag! Men man blir et helere menneske å gå! Ganske helt fra før også jeg, men det er deilig for alle mennesker å sortere litt tanker oppe i boksen! 

 

Vet dere, jeg begynner å bli lei korona! Bare det å gå i en butikk for å handle mat er en påkjenning her hos oss! Får nesten ikke puste jeg gjennom disse maskene og ikke ser jeg og høre er jo helt håpløst! Har til og med gjemt meg hvis jeg har sett noen kjente på butikken! Snudd helt rundt og plutselig veldig ivrig på å studere alle bladene eller potetgullposene….Her om dagen trodde jeg at jeg så en kollega og han ville jeg prate med…og jeg prøvde å få kontakt på en hyggelig måte. Men kollegaen var det ikke! 

 

Snart et år med den dritten her! Tenk om vi hadde sovet i et år og plutselig våknet og møtt alle mennesker på butikken med munnbind! Jeg hadde i hvertfall tenkt at jeg var med i en film om fremtiden…..2021. Det er lenge til et slikt år igjen hvor tallene kommer etter hverandre 20 21..forrige gang var i 1920 og neste om hundre år igjen! 

 

Håper det er 100 år til neste pandemi…

 

 

4 kommentarer
    1. Fint bilde – og deilig å komme ut og sortere tanker! Jeg sliter også veldig med koronagreiene nå…..! Det er spesielt slitsomt å gå rundt og være engstelig for alt mulig! Gode klemmer til deg – tenk så gøy vi kan ha det etterpå, håper vi! 🙂

      1. Tusen takk, begynner å bli kjedelig nå og veldig slitsomt! Sikkert fordi man er så lei så lei…Gøy blir det en gang vel…Håper vi! Men tar tid! Klem..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg